آخرین خبر

قیمت بلیت هواپیما گران می‌شود؟

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به صنعت هواپیمایی کمک کنیم، تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود قیمت بلیت هواپیما در چارچوب یک نظام کنترل شده افزایش یابد.

اقبال شاکری با اشاره به جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و رئیس سازمان هواپیمایی کشور، اذعان داشت: موضوع اصلی این نشست بهای تمام شده بلیت هواپیما بود که گزارشی به مجلس ارائه شد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید یک مرجع مشخص برای بهای تمام شده بلیت هواپیما تصمیم‌گیری کند، ایرلاین‌ها پیشنهاداتی را به برخی از مراجع مربوطه ارائه داده‌اند اما هنوز به تصویب نرسیده است. از سوی دیگر مقرر شده کمیسیون عمران بازدیدی از بخش فرودگاهی و ایرلاین‌ها داشته باشد و پیرامون بهای تمام شده بلیت تصمیم نهایی گرفته شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید از ایرلاین‌ها نیز حمایت شود تا بتوانند ناوگان خود را به‌روز کرده و هواپیماهای خود را تعمیر و نگهداری کنند، به نظر می‌رسد بالاخره یک مرجعی باید پیرامون قیمت بلیت هواپیما تصمیم بگیرد، تصمیم نگرفتن در خصوص قیمت بلیت‌ها خودش مشکل اصلی را ایجاد کرده لذا پیش‌بینی می‌شود قیمت بلیت هواپیما در قالب یک نظام کنترل شده افزایش پیدا کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا