کرمانشاه

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:
کرمانشاه صاحب “بوستان تولد” می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از راه اندازی «بوستان تولد» در کرمانشاه طی سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ماد، برومند نامداری با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز شهری، گفت: در این زمینه اقدامات تشویقی در دستور کار قرار گرفته که یکی از آنها راه اندازی بوستان تولد  است.

 

وی افزود: در این بوستان خانواده هایی که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند، می‌توانند مراجعه کرده و نهال در اختیار آنها قرار داده  و می توانند این نهال را به نام فرزند خود کاشته و از آن پیوسته مراقبت کنند.

 

وی تصریح کرد: همچنین سایر افراد می توانند در سالروز تولد خود مراجعه کرده و به مناسبت تولد خود نهالی را به نام خود کاشته و از آن مراقبت کنند.

 

نامداری گفت: این امکان هم وجود دارد که خانواده هایی که عزیزی از دست داده‌اند، به یاد عزیز از دست رفته در سالروز تولد او نهالی را در این بوستان کاشته و از آن مراقبت کنند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: نهال های کاشته شده در این بوستان از نوع مثمر خواهد بود، چرا که مقام معظم رهبری هم بر توسعه فضای سبز و هم بر کاشت درختان مثمر تاکید دارند.

 

وی با بیان اینکه هنوز محل این بوستان مشخص نیست، گفت: در حال حاضر در حال شناسایی محلی هستیم که امکان توسعه آن وجود داشته باشد، چرا که اطمینان داریم این طرح مورد استقبال مردم کرمانشاه قرار خواهد گرفت.

 

نامداری تاکید کرد: این بوستان در سال جاری راه اندازی شده و اطلاع رسانی در خصوص محل آن و نحوه مراجعه شهروندان صورت خواهد گرفت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا