کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:
برای ارائه خدمات بهتر در زمان اربعین یک نقشه راه هوشمند تدوین می شود

استاندار کرمانشاه گفت: برای ارائه خدمات بهتر در زمان اربعین یک نقشه راه هوشمند تدوین می شود که لازم است همه بر اساس این نقشه به اجرای برنامه ها و ارائه گزارش عملکرد خود بپردازند.

به گزارش خبرنگار ماد ؛ دکتر محمد طیب صحرایی در جلسه ستاد اربعین استان که با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و سایر اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همه ادارات و ارگان های مختلف باید با نظارت سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی و همراهی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائرین در این ستاد اقدام کنند.

 

وی تاکید کرد: ضرورت دارد که یک نقشه راه بر اساس یک آمایش روشن و دقیق برای انجام کارها و اقدامات این ستاد تهیه شود و همه بر اساس این نقشه به ارائه گزارش عملکرد خود بپردازند.

 

مقام عالی استان ادامه داد: همه دستگاه ها موظف هستند که از شرق تا غرب استان همه امکانات و اقدامات لازم را اجرای بهتر برنامه های این ستاد ایجاد کنند.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور استان های معین برای همکاری در اجرای برنامه های اربعین خاطرنشان کرد: باید به عنوان استان های هدف درخواست های مشترک به این استان ها بدهیم و اعلام کنیم که از کنگاور تا قصرشیرین به چه امکاناتی نیاز داریم.

 

دکتر صحرایی تاکید کرد: ضرورت دارد که علاوه بر تدوین یک نقشه راه در استان یعنی از کنگاور تا مرز، باید  یک نقشه راه هم از قصرشیرین تا خود مرز خسروی برای اجرای بهتر و دقیق تر برنامه ها تهیه شود.

 

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ضرورت ارسال گزارشات دقیق به ستاد مرکزی اربعین کشور در آینده ادامه داد: دستگاه ها تلاش کنند که این گزارشات دقیق و به روز باشد.

 

وی بیان داشت: یکی از سیاست ها و برنامه ها برای ارائه خدمات به زائرین در زمان اربعین درگیرشدن حداکثری سازمان های اداری و مردم باشد و مردم در معرض نسیم این رحمت الهی و خدمات رسانی قرار گیرند تا نتایج با تاثیرگذار بیشتری همراه شوند.

 

استاندار تصریح کرد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و 800 هزار خودرو در زمان اربعین وارد استان شدند و باید بر اساس نقشه راه و اجرای دقیق و بدون کم و کاست برنامه ها تلاش شود تا این عدد امسال افزایش چشمگیر پیدا کند و همه امکانات در استان برای ارائه خدمات به زائرین با پیش بینی و رفع گره های ترافیکی فراهم شود.

 

دکتر صحرایی گفت: برای زمان اربعین لازم است که همه امکانات نمازخانه ها و ظرفیت های اسکان فضای آموزش و پرورش، دانشگاه ها، اردوگاه ها و … برای ارائه خدمات به زائرین فراهم باشد و با یک مدیریت هوشمند و کار طراحی شده تمامی برنامه ها ساماندهی شوند.

 

مقام عالی استان تاکید کرد: برای جلوگیری از ترافیک در مرزها باید یک احساس آرامش و نظم و انضباط خاصی برای تردد خودرو در هر کدام از شهرهای استان وجود داشته باشد و تمامی این کارها باید بر اساس نقشه راه اجرایی شود.

 

وی همچنین با تاکید بر اعزام مردم کرمانشاه در زمان اربعین به عتبات عالیات گفت: یکی از سیاست ها هم باید فراهم ساختن زمینه لازم برای اعزام بیشتر زائر از خود کرمانشاه باشد تا افراد بیشتری توفیق زیارت را پیدا کنند.

 

استاندار کرمانشاه در پایان افزود: حتماً تمامی تکالیف دستگاه ها ارزیابی و نظارت خواهد شد و علاوه بر اینکه تلاش کنیم که رتبه اول را کسب کنیم مهم تر از این، کسب آسایش وجدان در ارائه خدمات به زائرین است و همه ما انشاءا.. نمره قبولی را از ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) کسب نماییم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا