آخرین خبرخبر ویژهسیاسیسیاسی

تغییرات در راه است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: علاوه رسیدگی به مشکلات مردم، بازدید از روند پروژه‌ها و افتتاح پروژه، یکی دیگر از اهداف سفرهای استانی رئیس جمهوری ارزیابی عملکرد مدیران و دستگاه‌های مختلف است.

معاون اجرایی رئیس جمهور برای سفر دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد رفته است بعد از بازدید از پروژه های عمرانی اعم از پتروشیمی و سایر پروژه های دیگر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف سفرهای استانی رئیس جمهور در کنار رسیدگی به مشکلات مردم و همچنین بازدید از روند پروژه های عمرانی و افتتاح و بهره برداری از آنها ارزیابی عملکرد مدیران و دستگاههای مختلف است.

منصوری گفت: پیش از سفر جلسات کارشناسی را برای این موضوع برگزار می‌کنیم از ۵ مسیر عملکردهای مدیران مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند و سپس آن را با استاندار به اشتراک گذاشتیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه گفت: سپس با دستگاه های نظارتی و همچنین معتمدین و متنفذین و کسانی که برای دولت قابل احترام باشند موضوع را در میان گذاشته و جمع‌بندی در خصوص عملکرد مدیران داشتیم.

منصوری گفت: تاکید استاندار همین است که نیروهای تازه‌نفس و انقلابی بیش از قبل به کار گرفته شود تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

وی افزود: جمع بندی‌ها در حوزه های مختلف اعم از حوزه ستادی استانداری و فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی صورت‌گرفته و تغییراتی هم در راه است تا جابه‌جایی‌ها صورت گیرد.

این معاون رئیس جمهور با بیان اینکه اقدامات خوبی در سطح استان شکل خواهد گرفت افزود: بعد از فرمایشات رئیس جمهور موضوع را به دستگاه‌ها ابلاغ کردیم این جابجایی ها انجام خواهد گرفت تا خدمت رسانی بهتر از گذشته شود مدت زمان جابجایی هم طولانی نخواهد بود و در اولین فرصت این کار انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه با تدبیر رئیس جمهور پیگیری برنامه های مهم اعم از عمرانی و اقتصادی را در استان های مختلف خواهیم داشت گفت: سفرهای نظارتی هم در استان‌ها خواهیم داشت بعد خوزستان امروز به استان کهگیلویه و بویراحمد آمدیم و کار را از گچساران شروع کردیم.

این معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه در اولین اقدام مسکن مهر را مورد بررسی قرار دادیم گفت: اقدامات خوبی انجام شده وعده رئیس جمهور مبنی بر اینکه باید یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود با جدیت دنبال خواهد شد امروز بازدید از سایت‌های مسکن داشتیم مشکلاتی هم وجود دارد که تصمیم گیری برای آنها خواهیم داشت.

وی گفت: پروژه مهم دیگر که به صورت جهادی و انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد کار شده پتروشیمی گچساران است جالب است که ۱۷ سال تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد پیشرفت داشته و در یک و نیم سال گذشته این پیشرفت به ۹۷ درصد رسیده حجم سرمایه‌گذاری در آن یک و سه دهم میلیارد دلار است همچنین پروژه های دیگر را در حوزه راه و کشاورزی مورد بررسی قرار دادیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا