کرمانشاه

سردار سلامی:
عدم استقرار نظام سیاسی اولین نشانه زوال رژیم صهیونیستی است  

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رژیم صهیونیستی پوسیده و در حال زوال است و به سقوط نزدیک شده و اولین آثار زوال این رژیم آن است که در درون رژیم صهیونیستی نظام سیاسی مستقری وجود ندارد و نظام سیاسی آن گسیخته و پاره شده و کاملا از کارایی افتاده است.

 به گزارش خبرنگار ماد، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز در شهرستان سرپل ذهاب و افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب کشور با گرامیداشت یاد شهدای استان کرمانشاه و کسانی که در نقطه مقدس بازی‌دراز به شهادت نایل آمدند، اظهار کرد: مردم با حضور حماسی و تاریخی خود عشق به شهدا را نشان دادند و این مصداق بارز جهاد تبیین است و درود بر روح همه شهدایی می‌فرستیم که از خودشان گذشتند تا ما آسایش داشته باشیم.

 

وی افزود: این مراسم یادآوری و تشکر از شهدایی است که در مناطق غرب کشور رفتند و از خود گذشتند و برای صیانت و اقتدار کشور لازم است. از تمامی مردان، زنان و کسانی که در این مسیر با عشق آمدند و در این مراسم حضور یافتند و در این مسیر حرکت کردند، قدردانی می‌کنم.

 

سرلشکر سلامی تاکید کرد: ما باید رفتار شهدا را سرلوحه خود قرار دهیم و بدانیم جهادگری، ولایی بودن و خدا محور بودن، امروز لازمه جامعه است. باید در مقابل دشمنان بایستیم و باید جهادی حرکت کنیم. خون شهدا تکلیفی بر گردن ماست تا بتوانیم گوشه‌ای از حق آنها را ادا کنیم.

 

وی افزود: وقتی قله استراتژیک بازی‌دراز توسط رزمندگان و شهدای سلحشور ما از دست دشمن آزاد شد، عراق از محور قصرشیرین عقب‌نشینی کرد و امروز مردم با افتخار یاد این حماسه‌آفرینی‌ها را گرامی می‌دارند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: سالروز باشکوه عملیات غرورآفرین بازی دراز باید هرساله گرامی داشته شود و از حضور همه مردم در این مراسم قدردانی می‌کنم و از تمامی کسانی که در راستای برگزاری آن تلاش کردند نیز سپاسگزارم.

 

سرلشکر سلامی با اشاره به آیاتی از قرآن ادامه داد: اکنون سیمای پریشان و آشفته دشمنان و در مقابل، ایران سرافراز که امروز همچون خورشیدی در سپهر سیاست عالم می‌درخشد را می‌بینیم و شاهدیم مردم آماده جهادی پایان‌ناپذیر تا درهم شکستن استخوان‌های دشمن هستند و این تصویر ایران است.

 

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در گذشته نه‌چندان دور، زمانی که بخشی از رژیم‌های عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی سبقت می‌گرفتند، تاکید کرد: عکس گرفتن با مقامات صهیونیست متاسفانه به یک افتخار اما در واقع شرمساری ملی و عربی تبدیل شده بود و مقامات صهیونیست با هواپیما به پایتخت بخشی از این کشورها می‌آمدند، مغرورانه ژست می‌گرفتند و تصور می‌کردند که دستان‌شان را برای محصور کردن نظام ما بلند کرده‌اند.

 

وی افزود: اما امروز تمام آن‌ها صف عادی‌سازی را تمام کردند و آن‌ها که برقرار کردند پشیمان و شرمسارند؛ زیرا نمی‌توان به تکیه‌گاه سستی که از درون موریانه ان را خورده و به‌زودی با پوکی استخوان‌هایش شکسته خواهد شد، تکیه کرد.

 

سرلشکر سلامی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی پوسیده و در حال زوال است و به سقوط نزدیک شده و اولین آثار زوال این رژیم آن است که در درون رژیم صهیونیستی نظام سیاسی مستقری وجود ندارد، نظام سیاسی آن گسیخته و پاره شده و کاملاً از کارایی افتاده است

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا