کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه:
مدارس بهترین بستر جهاد تبیین است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:مدارس و آموزش و پرورش بهترین جایگاه برای جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار ماد، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در کرمانشاه با حضور پر شور مردم ولایت مدار به امامت آیت‌الله مصطفی علماء نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مسجد جامع برگزار شد.
امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت یادو خاطره استاد شهید مطهری وتقدیر از تلاش معلمان در تربیت آینده سازان کشور خواستار تلاش بیشتر آنان برای شناخت بهتر و بیشتر دانش آموزان نسبت به جهاد تبیین شد.

وی افزود: دانش آموزان را باید نسبت به مسائل روز جامعه و بخصوص دغدغه های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پیرامون جهاد تبیین بیشتر آشنا کنیم.

آیت الله علما از دانش آموزان به عنوان قشری مهم و تاثیرگذار در آینده کشور یاد کرد و گفت: باید این نسل را براساس مبانی اسلام و قرآن تربیت کنیم تا در آینده بتوانند کشور را اداره کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه به دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له عنایت خاصی به معلمان به عنوان قشری فرهیخته و تاثیرگذار دارند.

آیت الله علما با بیان اینکه معلمان احترام خاصی در جامعه دارند، تصریح کرد: جامعه نیز انتظار تربیت نسلی انقلابی و اسلامی از میان دانش آموزان توسط معلمان دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین در ادامه خطبه هایش با دعوت مردم به ایمان، تقوا و عمل صالح بر تشویق فرزندان توسط والدین برای حضور در مساجد و اجرای احکام اسلامی تاکید کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا