کرمانشاه

شهردار کرمانشاه خبر داد؛
کاهش ۳۰ درصدی تخلفات ساختمانی/اتمام احداث تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه تا خردادماه

شهردار کرمانشاه با اشاره به قانون‌مندتر شدن ساخت‌وسازها، گفت: اقدامات خوبی در حوزه شهرسازی انجام و تخلفات ساختمانی بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ماد با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف شهر توسط شهرداری انجام شده است، اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ به منظور مدیریت ترافیک شهر یک بلوار به طول پنج کیلومتر احداث شد تا بتوانیم جنوب شرق شهر کرمانشاه را به شمال شهر متصل کنیم.

 

وی افزود: در صدد هستیم در آینده رینگ ترافیکی احداث کنیم تا محور شرق به غرب شهر را به هم متصل کند، در حال حاضر بیشتر معابر اصلی شهر شمالی جنوبی است و احداث این رینگ ترافیکی می‌تواند نقش مهمی در کاهش ترافیک شهر کرمانشاه داشته باشد.

 

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه عملیات عمرانی احداث تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه سال ۱۴۰۱ آغاز شد، خاطرنشان کرد: به منظور اتمام این پروژه برای نخستین‌بار در کرمانشاه روز شمار نصب شده است، تجهیز کارگاه انجام شده و پروژه ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. در حال حاضر این طرح حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم در کوتاه مدت و تا پایان خردادماه سال جاری آن را به اتمام برسانیم تا مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد.

 

نوروزی تاکید کرد: بلوار پیامبر اعظم (ص) به منظور کمک به حل مشکل ترافیک در کوتاه‌ترین زمان احداث و پردیس و صدرا بزرگترین شهرک‌های کرمانشاه با جمعیتی بیش از ۶۰ هزار نفر از بن‌بست خارج شد.

 

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه شهرسازی کرمانشاه انجام شده است، تخلفات ساختمانی بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته و ساخت‌وسازها در کرمانشاه قانون‌مندتر شده است.

 

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه در حوزه ایمنی نیز اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی نردبان‌های بلند مرتبه ندارد، در سفر ریاست جمهوری موفق شدیم ۸۰ میلیارد تومان مصوبه به منظور تأمین ایمنی شهر اخذ و یک نردبان ۳۲ متری برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خریداری کنیم که به تجهیزات سازمان آتش‌نشانی شهرداری اضافه شده است.

 

نوروزی گفت: به دلیل واگذاری ناوگان اتوبوسرانی طی سال‌های گذشته به بخش خصوصی و اتمام قرارداد آنها، شهرداری در عمل اتوبوسی در اختیار ندارد؛ به برکت سفر رئیس‌جمهور توانستیم ۱۰۸ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس اخذ کنیم و به انضمام ۱۴۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت دیگر که در گذشته توسط شهرداری گرفته شده بود، در مجموع ۱۰۵ دستگاه اتوبوس خریداری و ناوگان حمل‌ونقل شهر را بازسازی کردیم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا