کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:
ایثارگران همیشه در صف مقدم دفاع از ایران اسلامی بوده‌اند

استاندار کرمانشاه گفت: ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهدا همیشه در صف مقدم دفاع از ایران اسلامی و ارزش های والای آن بوده‌اند.  

به گزارش خبرنگار ماد ؛ دکتر محمدطیب صحرایی در شورای فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور ۲۷ تن از مشاوران وزرا در امور ایثارگران در سالن شهدای دولت استاتداری برگزار شد؛ عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان یک موهبت و افتخار بزرگ است.

 

وی با تاکید بر بروزرسانی خدمات به خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان متناسب با شرایط و نیازهای موجود در ادامه عنوان کرد‌: این رسیدگی‌ها باید متناسب با حوزه شهری و روستایی، رده‌های مختلف سنی و اقلیم های مختلف ارائه شود.

 

دکتر صحرایی در ادامه با اشاره به جنگ تمام عیار دشمن بر علیه ایران اسلامی عنوان کرد: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در همه دوران‌ها، از دفاع مقدس گرفته تا دفاع از حرم و حریم ولایت و ارزش های نظام اسلامی در برابر دشمنان سینه سپر کرده اند.

 

وی عزت و اقتدار  ایران اسلامی در دنیا را مدیون این اقشار فداکار دانست و گفت: امروز هم این عزیزان در صف اول مقاومت در برابر دشمنان این آب و خاک هستند و باید همه قدردان آن‌ها باشیم.

 

مقام عالی استان در ادامه تاکید کرد: جانفشانی‌های این عزیزان در دوره های مختلف باید با زبانی مناسب برای نسل جدید بازگو شود تا آن ها هم خود را در تکریم از این عزیزان سهیم بدانند.

 

وی یادآور شد: برای دستیابی به این مهم نیازمند جهاد تبیین در عرصه های مختلف همراه با ظرافت های فرهنگی هستیم.

 

دکتر صحرایی حضور ۲۷ نفر از مشاوران هیات وزیران را یک فرصت برای پیگیری مطالبات خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان دانست و گفت: این عزیزان در قالب یک بیانیه مشترک پیشنهادها و مطالبات مطرح شده در نشست امروز ارائه کنند تا با پشتوانه بهتری به پیگیری این موارد در سطح ملی پرداخته شود‌.

 

وی در ادامه به برخی پیگیری‌ها صورت گرفته در این حوزه اشاره کرد و گفت: با توجه اینکه کرمانشاه در مسیر کربلا قرار دارد از دکتر قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید کشور تقاضای ایجاد یک مرکز اقامتی و خدماتی بزرگ و ِآبرومند برای میزبانی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را داشتیم تا این عزیزان هنگام عزیمت به عتبات عالیات از خدمات آن بهره مند شوند.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا