کرمانشاه

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه خبر داد:
اجرای ۳۰ هزار ظرفیت فیبر نوری خانگی تا پایان سال

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: تمرکز مخابرات بر گسترش فیبر نوری و اینترنت پرسرعت است که برنامه‌های خاصی برای آن تعریف شده و در حال اجرا است؛ تا پایان سال ۳۰ هزار ظرفیت فیبر نوری خانگی اجرا می‌شود.

حمیدرضا امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ماد ، اظهار کرد: پروژه فیبر نوری شهر کرمانشاه توسط مخابرات ایران و مخابرات منطقه کرمانشاه از سال‌ها پیش آغاز شده است و اکنون در بسیاری از نقاط دارای امکانات فیبر نوری خانگی هستیم؛ در صورت تقاضای همشهریان و ثبت‌نام در سامانه تجاری مخابرات، با توجه به امکانات موجود در محلات به درخواست سرویس فیبر نوری پاسخ می‌دهیم و درصورت فراهم بودن شرایط در اسرع وقت سرویس دایر می‌شود؛ در اکثر مناطق شهر کرمانشاه فیبر نوری اجرا شده است.

وی افزود: تعدادی از شهرستان‌ها نیز دارای فیبر نوری هستند و تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری همه استان‌ها مجهز به زیرساخت فیبر نوری شوند.

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال پروژه نصب ۲۴ سایت 5G یا نسل پنجم را در حال اجرا داریم که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین ۴۴ سایت TD LTE در حال راه‌اندازی داریم که تا دو ماه آینده شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود. تعداد زیادی سایت روستایی و حاشیه‌ای نیز در حال اجرا داریم که منتظر وصول برخی تجهیزات هستند و تا پایان سال همه آن‌ها به نتیجه خواهند رسید.

امیری تاکید کرد: تمرکز مخابرات بر گسترش فیبر نوری و اینترنت پرسرعت است که برنامه‌های خاصی برای آن تعریف و در حال اجرا است؛ تا پایان سال ۳۰ هزار ظرفیت فیبر نوری خانگی اجرا می‌شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا