بین المللخبر ویژهخبر یک

گروه های مقاومت فلسطین؛
در آستانه گرفتن حقوق سلب شده مان هستیم

گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز نکبت (سالروز تأسیس رژیم اشغالگر) تأکید کردند که ملت فلسطین به گرفتن حق و حقوقشان سلب شده‌شان نزدیک شده‌اند.

به گزارش ماد، در ادامه بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطین آمده است: «نبردهای مستمر با دشمن صهیونیست و مقاومت در برابر تلاش‌های آن برای ریشه کنی و آواره کردن ملت فلسطین ثابت می‌کند که مردم فلسطین به پاک کردن آثار این ظلم‌ها و گرفتن حقوق غصب شده خود نزدیک شده‌اند».

به گزارش فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت افزودند: «پیام ما به دشمن صهیونیستی این است که مردم ما و مقاومتش هرگز در برابر فاشیسم، جنایات، تروریسم و تجاوزگری‌هایش سکوت نخواهند کرد و نبرد «انتقام آزادگان» فصل جدیدی را در رویارویی شدید با رژیم جنایتکار رقم زد. ترور فرماندهان اراده ملت ما را در هم نخواهد شکست و بهای این جنایات و فاشیسم صهیونیستی ریشه کن کردن این رژیم تروریست از سراسر سرزمین مبارک فلسطین خواهد بود».

۲۴ اردیبهشت ۱۳۲۷ برابر با ۱۴ مه ۱۹۴۸ میلادی صهیونیست‌ها با اشغال سرزمین فلسطین، پایه های ناامنی، بی ثباتی، جنایت و اشغالگری را در منطقه بنا کردند. فلسطینی ها و ملل منطقه این روز را «روز نکبت» (روز مصیبت تأسیس رژیم صهیونیستی) نام گذاری کرده اند.

اکنون نزدیک به ۸ دهه از اشغال سرزمین مقدس فلسطین از سوی صهیونیست‌ها می‌گذرد و در این مدت اشغالگران صهیونیست با بیرون راندن فلسطینیان از سرزمین آبا و اجدادی شان از هیچ جنایت و وحشیگری برای تصاحب و ادامه اشغالگری خود فرو گذار نبوده‌اند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا