آخرین خبرحوادث

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد: کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی در پوشش اشتغال‌زایی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که با ترفند اشتغال‌زایی اقدام به کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی از ۳۲ نفر کرده بود، خبر داد.
به گزارش ماد، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع کلاهبرداری‌ های متعدد از شهروندان در قالب تاسیس شرکتی تحت عنوان اشتغال‌ زایی، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حاکی از آن بود مردی جوان از سال گذشته چند شرکت تاسیس کرده و تحت عنوان اشتغال زایی، مبالغ زیادی به عنوان دریافت ضمانت از شهروندان دریافت کرده است.
وی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم را در شمال تهران شناسایی کرده و متوجه شدند که مرد جوان قصد دارد تا با تاسیس یک شرکت دیگر از شهروندان کلاهبرداری کند.
ولیپور گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و او را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تاسیس شرکت تحت عنوان اشتغال زایی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرد و ۳۲ مال باخته با مراجعه به پلیس آگاهی وی را شناسایی کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا