کرمانشاه

امام‌ جمعه کرمانشاه:
توجه به جوانی جمعیت باید در اولویت قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: توجه به جوانی جمعیت باید در اولویت برنامه ریزی مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار ماد، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در کرمانشاه به امامت آیت‌الله مصطفی علماء نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در محل مسجد جامع برگزار شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اثرات مثبت جوانی جمعیت در فرایند پیشرفت و ترقی جامعه گفت: باید به جوانی جمعیت و ازدواج آسان توجهی ویژه داشت.

وی با اشاره به بازدید سه ساعته رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه کتاب گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره بر نقش ارزشمند مطالعه و فرهنگ کتابخوانی تاکید دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه به ماموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی  اشاره  کرد و  آن را حرکتی غرورآفرین و نشانه اقتدار و قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با انتقاد از افزایش سرسام آور اجاره منزل اظهار داشت: از مالکان واحد‌های مسکونی درخواست می کنیم، تا نسبت به مستاجران انصاف را مد نظر قرار دهند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه به مناسبت‌های پیش رو همچون  سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: روحیه جهادی رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب آزاد سازی خرمشهر در مقابل دشمن متجاوز بعث و متحدانش شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا