کرمانشاه

شهردار منطقه ۳ کرمانشاه:
احداث ۳ “معبر” جدید در کرمانشاه/ ترافیک “میدان فردوسی” کم می‌شود  

شهردار منطقه سه کرمانشاه از ساخت همزمان سه معبر اتصالی مهم در این منطقه از شهر خبر داد و افزود: این سه پروژه هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش خبرنگار ماد، شهرام عارف کیا درخصوص جزییات این پروژه ها اظهار داشت: اولین پروژه، معبر”سراب قنبر” است که سراب قنبر را به شهرک صادقیه متصل می کند.

 

وی افزود: این معبر به طول ۵۰۰ متر در یک باند ۱۵ متری به صورت رفت و برگشت احداث شده که از طریق پُل، اتصال سراب قنبر به شهرک صادقیه را ممکن می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: احداث این پروژه موجب کاهش محسوس بار ترافیکی در محدوده میدان فردوسی می شود

 

عارف کیا یادآور شد: بسیاری از ترددهایی که از سمت میدان فردوسی صورت می‌گیرد به سمت سراب قنبر، زیباشهر، ژاندارمری و متخصصین است که با احداث این پروژه، تردد از این معبر جدید صورت گرفته و بار ترافیکی میدان فردوسی بصورت محسوسی کاهش می یابد.

 

وی به معبر دوم در حال ساخت اشاره کرد و افزود: این معبر جدید شهرک حضرت امام(ره) را به شهرک مهدیه(دره دراز) متصل خواهد کرد.

 

وی افزود: این معبر به طول هزار متر و دو باند ۱۰متری است که موجب می شود بار ترافیکی بلوار دولت آباد به صورت محسوسی کاهش یابد و نقش موثری در کاهش اتلاف وقت افراد و هزینه سوخت آنها در ترافیک خواهد داشت.

 

شهردار منطقه سه کرمانشاه در خصوص معبر سوم هم گفت: معبر سوم نیز معبری است که آرامستان بهشت زهرا(س) را به جعفرآباد  متصل می کند.

 

وی افزود: این معبر نیز به طول هزار متر، دارای دوباند ۱۰ متری رفت و برگشت است که در ادامه رینگ اتصالی بزرگراه حضرت امام(ره) به کیهانشهر و شهرک رسالت و بریموند است.

 

شهردار منطقه سه کرمانشاه با اشاره به شروع احداث این سه پروژه از ابتدای اردیبهشت ماه امسال، گفت: با پیگیری و حمایت شهردار در کوتاهترین زمان ممکن، این پروژه ها به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: در حال حاضر این سه پروژه بطور میانگین حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

عارف کیا در تشریح اعتبارات این سه پروژه نیز گفت: برای احداث معبر سراب قنبر به شهرک صادقیه ۹ میلیارد تومان، معبر شهرک مهدیه به شهرک امام (ره) ۱۳.۵ میلیارد تومان و برای معبر اتصالی بهشت زهرا (س) به جعفرآباد(ملاحسینی) نیز ۱۷.۵ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده است

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا