کرمانشاه

در حاشیه نمایشگاه 《 تعالی حکمرانی شهری 》
بازدید وزیر کشور از غرفه ی شهرداری کرمانشاه

وزیر کشور به همراه شهرداران ۳۱ استان از غرفه ی شهرداری کرمانشاه در نخستین نمایشگاه تعالی حکمرانی شهری در تالار وزارت کشور بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ماد؛ محور اصلی در این نمایشگاه که به همت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و با حضور ۳۱ شهردار و هفت استاندار برپا شده است، تعالی حکمران‌ درباره مساله راهبردی مدیریت شهری و بویژه تحول مدیریت شهری مبنی بر تولید سرمایه اجتماعی است.

برپایه این گزارش؛ الگوهای تحول حکمرانی، مسایل راهبردی و همچنین برنامه تحولی شهرداری ها و رویکرد وزارت کشور و راهبرد سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برای راهبری و پشتیبانی شهرداری ها در فضای نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.

گفتنی است؛ شهرداری کرمانشاه در این نمایشگاه که به مدت ۲ روز در تالار وزارت کشور برپاست، به همت معاونت توسعه و برنامه ریزی شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی غرفه ای ایجاد کرده است.

شایان ذکر می باشد؛ دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در بازدید وزیرکشور، معاون وزیر و شهرداران کلان شهرها، طرح های تحولی خود را برای مدیریت شهری ارایه کرد و از الگوهای تحولی کلانشهرها و عملکرد تعالی شهرداری‌ها سخن گفت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا