کرمانشاه

توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه ها؛
توزیع ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۴۰۰میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان صحنه

با حضور غلامرضاشهبازی سرپرست فرمانداری  شهرستان صحنه موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها در یک اقدام خداپسندانه  ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۴میلیون ریال در بین خانوادهای نیازمند و آسیب دیده این شهرستان  توزیع کرد. 

به گزارش خبرنگار ماد، غلامرضاشهبازی سرپرست فرمانداری ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع)و با قدردانی از اقدامات ارزشمند عوامل این مجموعه خیریه، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم محرومیت زدایی امیدوار هستیم که با همت موسسه های خیریه و نیکوکاران شهرستان چنین اقداماتی تداوم یابند.

 

وی بااشاره به گسترش سنت حسنه كمك به نيازمندان در اين شهرستان درسال هاي اخير افزود: بنیادآبشارعاطفه ها شعبه شهرستان صحنه ازپيشگامان كار خير و رسيدگي به وضع معيشتي نيازمندان است وتمامی مردم نیک اندیش شهرستان میتوانند با کمک به موسسه آبشار عاطفه ها زمينه گسترش فعاليت این خيّريه مردم نهاد را فراهم كنند.

 

خانم سهیلی مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان صحنه افزود: امسال تلاش کردیم تاعلاوه بر اهدای جهیزیه به نوعروسان، با شناسایی افراد نیازمند و با کمک خیرین شهرستان بسته ها معیشتی را در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع نمایم‌.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا