آخرین خبراجتماعیخبر ویژهخبر یک

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد و تجلیل از شهدای آن، امروز ۱۳ خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء از سوی رهبر انقلاب در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ماد، این مراسم امروز بعد از نماز مغرب و عشاء از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم برگزار می‌شود.

در تهران نیز مراسم با شکوه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی در روز یکشنبه ۱۴ خرداد از ساعت ۸ صبح در مرقد مطهر آن عزیز سفر کرده برگزار خواهد شد و حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ، به ثبت رسید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا