کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه:
امام حقیقت قلوب عاشقان است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: امام راحل حقیقت همیشه زنده قلوب عاشقان است.

به گزارش خبرنگار ماد، در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام پانزده خرداد که در مسجد چهارمین شهید محراب شهرک الهیه کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد، از امام راحل به عنوان رهبری اسلامی که پشت استکبار را به لرزه درآورد یاد شد.

 

امام جمعه کرمانشاه با تسلیت سالگشت ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امام راحل با پشتیبانی اسلام و قرآن توانست انقلابی رقم بزند که دستورات خداوند را زنده کند و همین برای استکبار جهانی و غرب غیر قابل قبول بود.

وی با اشاره به حرکت امام خمینی (ره) در مسیر قرآن و اسلام افزود: امام راحل از اولین روزهای شکل گیری انقلاب اسلامی فقط اسلام را فریاد کشید و از اسلام ارتزاق معنوی می کرد، لذا دشمنی حضرت ایشان با آمریکا و استکبار به واسطه حمایت آنان از حکوت وابسته پهلوی بود.

آیت الله علما ضمن اشاره به سخنرانی تاریخی امام خمینی (ره) در پانزده خرداد سال چهل و دو اظهار داشت: سخنرانی تاریخی امام راحل جرقه انقلاب اسلامی را بوجود آورد، زیرا استنباط ایشان این بود که دنیای کفر با اسلام مخالف بودند.لذا باید همه مومنین از اسلام دفاع کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: آن ها کلمه اسلام و قرآن را در سوگند مجلس حذف کرده بودند، لذا امام راحل همه علما و مردم را به دفاع از اسلام فراخواند و آن واقعه بزرگ پانزده خرداد شکل گرفت.

این استاد برجسته حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: امام راحل حقیقت قلوب همه عاشقان و دلدادگان اسلام است لذا هیچگاه از اذهان و اندیشه ها فراموش نمی شود، زیرا امام راحل ذوب در اسلام بود و بجز احیای اسلام و فرامین اسلام چیزی را نمی خواست.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا