کرمانشاه

شهردار کرمانشاه:
اولین مرکز اسناد و آرشیو شهرداری های کشور در کرمانشاه احداث شد

شهردار کرمانشاه گفت ،مرکز اسناد شهرداری کرمانشاه با ظرفیت ۵۰ هزار پرونده با قطر ۱۲ سانتی متر راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار ماد ، شهردار کرمانشاه در مراسم افتتاح این مرکز گفت :انباشت پرونده ها از دغدغه های شهرداری بود بنابراین با هدف کاهش هزینه ها ،صرفه جویی در زمان ،افزایش سرعت عمل و دسترسی بهتر به اسناد بر اساس محتوا و نوع ،و جلوگیری از آسیب به پرونده ها مرکز اسناد شهرداری احداث گردید .

 

نادر نوروزی با بیان اینکه نگهداری سوابق ،موضوعی بسیار مهم است یاد آور شد :در تصمیم گیری ها نیازمند رجوع به سوابق هستیم بنابراین وجود شرایط استاندارد برای نگهداری پرونده ها در قالب مرکز اسناد جز اولویت های کاری شهرداری است .

 

وی اعتبار اختصاص یافته برای راه اندازی مرکز اسناد شهرداری کرمانشاه را ۳۰ میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد :خوشبختانه با یک برنامه ی زمان بندی دقیق کار اسکن تمامی پرونده ها نیز انجام شده است.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه هم در این مراسم ضمن تشکر از همراهی و پیگیری شهردار کرمانشاه برای احداث مرکز اسناد گفت :پیش از این پرونده های کاغذی در مناطق شهرداری انباشته شده بود و در معرض آسیب قرار داشتند .

 

کاوه مردافکن افزود :تمامی پرونده های کاغذی جمع آوری و به مرکز اسناد با پانصد متر مربع مساحت منتقل شده است .

 

وی یاد آور شد :در میان پرونده ها اسنادی با قدمت یکصد سال هم وجود دارد که این موضوع اهمیت وجود مرکز اسناد در شهرداری کرمانشاه را دوچندان می‌کند .

 

مردافکن در پایان از تلاش مدیریت و همکاران پسماند که با در اختیار گزاشتن فضا عقد قرارداد و پیگیری های لازم جهت انجام این زحمات زیادی متحمل گردیده اند تشکر کرد

 

به گزارش ماد،در مراسم افتتاح مرکز اسناد، حاج کامبیز غلامی و دکتر احسان حیدریان از اعضاء شورای اسلامی شهر کرمانشاه و تعدادی از مدیران شهرداری نیز حضور داشتند .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا