کرمانشاه

دادستان کرمانشاه:
احضار رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،رئیس ومدیر بیمارستان امام رضا (ع) به دادسرا/ مدیر حراست بازداشت شد

بدنبال سرقت اخیر از بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از احضار رئیس دانشگاه علوم پزشکی ،رئیس و مدیر این بیمارستان به دادسرا خبرداد. 

به گزارش خبرنگار ماد، شهرام کرمی بااشاره به ماجرای سرقت اخیر از بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، اظهار کرد: از حدود سه هفته پیش بدنبال سرقت قطعات سربی دیوارهای اتاق رادیوتراپی این بیمارستان، موضوع بصورت جدی در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: در این راستا‌ تاکنون سه نفر از کادر بیمارستان به عنوان متهمان این پرونده دستگیر شده اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد‌.

 

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: همچنین به منظور بررسی بیشتر این پرونده، صبح امروز بازدیدی میدانی از بیمارستان امام رضا(ع) داشتیم که در آن چگونگی سرقت قطعات سربی دیوارهای اتاق رادیوتراپی مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی با تاکید براینکه در رابطه با این پرونده کوتاهی و قصور مسئولین بیمارستان محرز شده، اعلام کرد: باتوجه به اینکه سارقین به راحتی توانسته اند دست به سرقت بزنند‌، کوتاهی مسئولین ذیربط کاملا مشهود است.

 

کرمی خاطرنشان کرد: در این راستا، دستور بازداشت مدیر حراست بیمارستان امام رضا صادر شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،رئیس ومدیر بیمارستان هم به دادسرا احضار شده اند و درصورتی که طی مهلت قانونی در دادسرا حضور پیدا نکنند، حکم جلب آنها نیز صادر خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا