کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:
 کاهش سهم آورده مردم در طرح مسکن یک اولویت مهم برای دولت است

دکتر محمدطیب صحرایی گفت: فراهم کردن بسترها برای ساخت مسکن ارزان و ایمن در قالب طرح نهضت ملی یک اولویت مهم برای دولت است.

به گزارش خبرنگار ماد، استاندار کرمانشاه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه ۲۸۰ واحدی طرح مسکن ملی سنقر و کلیایی که با حضور حجت الاسلام حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی، معاونین استاندار، فرماندار سنقر و مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد؛ عنوان کرد: مسکن یکی از نیازهای جدی مردم است و یکی از وعده های دولت تامین مسکن مناسب برای مردم است.

وی سرعت و کیفیت را یک الزام مهم در روند ساخت پروژه مسکن ملی دانست و گفت: باید تلاش کنیم پروژه های ساخت مسکن در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسند و هر چه سریع تر در اختیار مردم قرار گیرند.

دکتر صحرایی در ادامه تلاش برای کاهش سهم آورده مردم در طرح نهضت ملی را یک اولویت کاری برای مدیران دانست و گفت: شهرداری سنقر با لحاظ تخفیف های مناسب و پایین آوردن هزینه های آماده سازی به کاهش قیمت تمام شده این طرح کمک کرده که قابل تقدیر است.

تاکنون ١٣ هکتار از اراضی مورد نیاز به جهت تامین ٢٨٠ واحد مسکونی در قالب ١۴٠ پلاک تامین شده و در مرحله صدور پروانه ساخت است.

به منظور تامین مسکن سایر متقاضیان حدود ١۵٠ هکتار زمین در نظر گرفته شده که در مرحله تغییر کاربری و انتقال سند مالکیت قرار دارد.

در سفر یک روزه دکتر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه به سنقر، حجت الاسلام حسینی کیا نماینده محترم مردم سنقر و کلیایی، معاونین استاندار، فرماندار سنقر و مدیران دستگاه‌های مختلف حضور دارند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا