اجتماعیکرمانشاه

بهره‌برداری از ۲۴ پروژه نوسازی مدارس در استان کرمانشاه

مدیر کل نوسازی توسعه وتجهیزات مدارس استان کرمانشاه گفت : ۲۴ پروژه با ۱۳۵ کلاس درس در حوزه نوسازی مدارس استان در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، ،مرزبان نظری در خصوص برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در دهه فجر امسال تعداد ۲۴ پروژه با ۱۳۵ کلاس درس در زیر بنایی به مساحت ۱۲ هزار و ۷۷۱ متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.

 وی این کلاس ها را در قالب ۶ مدرسه شهری و ۱۸ مدرسه روستایی ارزیابی کرد که با اعتباری بالغ بر ۷۷۶ هزار میلیون ریال ساخته شده است. 

 وی افزود : در حال حاضر تعداد 94 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با 411 کلاس درس و زیربنای 52 هزار و 386 مترمربع در دست اجرا است.

 نظری تصریح کرد : از سال 1389 تاکنون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت 65 پروژه آموزشی را با 404 کلاس با 474هزار و 942 میلیون ریال تعهد پرداخت در سطح استان احداث یا تکمیل کرده است‌.

 وی عنوان کرد: از تعداد پروژه های مذکور 60 پروژه با 373 کلاس درس تکمیل شده و هم اکنون تعداد پنج پروژه با 31 کلاس درس در حال اجرا است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: در سال 1400 نیز تفاهم نامه ساخت 49 پروژه با 87 کلاس درس با بنیاد  برکت منعقد شد که از این تعداد 9 پروژه آن با 14 کلاس درس در دست اجرا است.

 نظری درباره میزان مشارکت اقشار مردم استان کرمانشاه در طرح ملی آجر به آجر، تصریح کرد: در قالب  پویش ”محرم“ 12 هزار نفر با پرداخت 600  میلیون ریال کمک نقدی، در  پویش ”من مادرم بچه های ایران فرزندان من“ 81 هزار و 439 نفر با پرداخت دو هزار و  27 میلیون ریال وجه نقد، در  پویش ”آجرهای مهربانی“ 475 نفر با پرداخت 60 میلیون ریال کمک نقدی و در  پویش ”به رنگ مدرسه“ پنج هزار و 260 نفر مشارکت کردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا