اخبار استان ها

برگزاری اردوهای کشوری در کردستان ،فرصتی مغتنم برای شناساندن ظرفیت ها و شاخصه های هویت بومی محلی کردستان به دانش آموزان کشور است

استاندار کردستان گفت: برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی کشوری به میزبانی سنندج یک فرصت خوب برای شناساندن ظرفیت‌ها و شاخصه‌های هویت بومی محلی این استان به دانش‌آموزان ایران اسلامی است.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد  _ اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان، خاطره دوران دانش‌آموزی در اردوهای ورزشی و مسابقات جشنواره‌ای و المپیادهای علمی را در ذهن ماندگار دانست و به مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش استان تأکید کرد که از این فرصت‌های طلایی با مطالعه، تدوین و تبیین راهبردی و برنامه‌های پژوهش‌محور اقدام کنند.

 

وی دانش‌آموزان کشور که در مسابقات ژیمناستیک و جشنواره ورزشی در کردستان حضور دارند را به عنوان سفیران فرهنگی توصیف و به مدیران توصیه کرد که در این مدت افزون بر اصل برگزاری مسابقات، دانش‌آموزان استان‌های کشور را با استعدادها و فرهنگ و هنر کُردها آشنا کنند تا با خاطره خوب از این استان بروند.

 

استاندار کردستان بر برنامه‌های پژوهش‌محور برای نهادینه کردن گفتمان عفاف و حجاب در استان تأکید کرد و یادآور شد: تجربه نشان داده است که رفتار و نگرش سلبی به تنهایی چندان کارآمد نبوده و باید همسو با آن رویکرد ایجابی هم داشته باشیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا