اخبار استان هاهمدان

اندیشه‌ مقاومت در سایه‌ی خون پاک شهدا تقویت شد

استاندار همدان گفت: در سایه‌ی خون پاک شهدا بود که اندیشه مقاومت تقویت شد و هر روز شاهد مقاومت بیشتر در مقابل مستکبران جهان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری ماد ، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم رژه‌ی نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته‌ی دفاع‌مقدس برگزارشد، اظهار داشت: امروز در سایه‌ی الطاف و عنایات الهی، رهنمودهای داهیانه‌ی مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) و توانمندی فرزندان راستین این کشور به دستاوردهای بسیار بزرگی رسیده‌ایم که دولت های شرق و غرب نیز بر آن معترفند.

 

وی افزود :در سایه‌ی خون پاک شهدا بود که اندیشه مقاومت تقویت شد و هر روز شاهد مقاومت بیشتر در مقابل مستکبران جهان هستیم تا آنجا که در هزاران کیلومتر خارج از مرزها، هیچ پرنده‌ی جنگی جرات پرواز به سمت ایران اسلامی را ندارد چرا که رادارهای تیزبین در هر سطحی از پرواز را رصد می‌کنند و اجازه‌ی نزدیک‌شدن متخاصمان به کشور را نمی‌دهند.

 

استاندار همدان با بیان اینکه امروز شاهد توسعه بیش از پیش مرزهای معنوی هستیم ، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) از ابتدا به دنبال کشورگشایی نبودیم اما افکار و عقاید امام عظیم‌الشأن (ره) و روح حاکم بر نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران تا اقصی‌نقاط قاره های دیگر گسترانده شد.

 

قاسمی فرزاد تاکید کرد : نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی در اقصی‌نقاط ایران اسلامی، شبانه‌روز با ابزار و امکاناتی که ساخته‌ی دست فرزندان این کشور است، در حال مراقبت و دفاع از اسلام، میهن و مردم هستند و اگر زمانی برای خرید سلاح تحریم بودیم، امروز اما برای فروش سلاح تحریم شده‌ایم و کشورهای بزرگ جهان برای خرید تسلیحات پیشرفته‌ی ایرانی صف کشيده‌اند که نشان از خودباوری و ترجمه ما می توانیم است.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا