کرمانشاه

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم ص استان کرمانشاه؛
انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی را تغییر داده است  

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به اقتدار امروز کشور در منطقه، آسیا و جهان، گفت: انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی را تغییر داده است.

به گزارش خبرنگار ماد، سردار بهمن ریحانی ظهر امروز _ چهارشنبه پنجم مهرماه _ در جریان بازدید از نمایشگاه «آسمان اقتدار» که به منظور نمایش آخرین دستاوردهای هوافضای سپاه و با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در پارک شاهد شهر کرمانشاه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایران اسلامی تا پیش از انقلاب اسلامی دستاوردهای قابل قبولی نداشت و به لحاظ تجهیزات جنگی خود به سایر کشورها وابسته بود.

 

وی افزود: پیش از انقلاب اسلامی برای تمام جهان مشخص شده بود که قدرت در دست ۲ بلوک شرق و غرب است و تقسیم قدرت بین کشور آمریکا و روسیه صورت گرفته بود و بر اساس این تقسیم بندی سایر کشورها با هر قوم و نژادی باید زیر پرچم یکی از این ۲ بلوک قرار می‌گرفتند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه کشور ایران بعد از انقلاب به قدرت جهانی رسیده، تصریح کرد: امروز ابهت شرق و غرب توسط ایران اسلامی در هم شکسته شده و دستاوردهای امروز ما حاصل دوران دفاع مقدس است و آموختیم که در سایه خودباوری نباید تسلیم هیچ کشوری بود.

 

ریحانی خاطرنشان کرد: طبق آنچه که از آموزه‌های قرآنی و دستور خدا امر شده باید تمام توان خود را به منظور مقابله و جنگ با دشمن خود و خدا گذاشته همان طور که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر این اصل تاکنون عمل کرده‌اند.

 

وی به تحریم‌های دشمن علیه ایران در دوران پیش از دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: تا پیش از انقلاب اسلامی تمامی کشورها را از فروش مستقیم سلاح به تجهیزات به کشور ایران منع شده بودند اما امروز در سایه اقتدار و توانمندی کسب شده تحریم‌ها علیه ایران وارونه شده و امروز مدعیان قدرت می‌گویند هیچ کشوری نباید از ایران چیزی خریداری کند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: این اقتدار و اتکا به توانمندی‌های به دست آمده و این جایگاه در برابر دشمن را همگی مدیون دوران دفاع مقدس و راه شهدا است.

 

ریحانی گفت: با وجود پیشرفت و توسعه ایران در زمینه‌های مختلف به ویژه حوزه تجهیزات نظامی باید برای معرفی و شفاف سازی بیشتر این دستاوردها برای مردم تلاش کرد تا شاهد اقتدار و جایگاه بالای امروز ایران باشند

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا