اخبار استان ها

از تمامی ابزارها و رویکرد ها جهت افزایش درآمد استان کردستان استفاده شود 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به رویکرد جدید سازمان برنامه و بودجه کشور در تخصیص اعتبارات به استان ها گفت : با عنایت به رویکرد جدید این سازمان در تخصیص اعتبارات با توجه به میزان تحقق درآمد های مصوب استان ها ، لازم است از تمامی ابزارها و رویکرد های منطقی و با رعایت عدالت در جهت تحقق درآمدهای مصوب استان استفاده شود .

به گزارش پاپگاه خبری ماد _ اکبر محمدی در جلسه ستاد تجهیزدرآمد استان کردستان با اشاره به سهم 3024 میلیارد ریالی پیش بینی شده درآمد های استان کردستان در قانون بودجه سال 1402 بیان داشت : لازم است کلیه دستگاه های اجرایی دارای ردیف درآمدی در قانون بودجه نسبت به برنامه ریزی های لازم جهت تحقق این تکلیف قانونی اقدام نمایند .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از برگزاری جلسات این ستاد به صورت ماهانه و با هدف رصد و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در درآمدهای وصولی خبر داد و افزود : امیدواریم با هماهنگی ها و نظارت های قانونی شاهد تحقق کلیه اهداف تعیین شده استان در این حوزه باشیم .

ارائه گزارش میزان وصول درآمدهای عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در 6 ماهه اول سال جاری و بحث و بررسی در خصوص پیش‌بینی ارقام مصوب درآمدهای عمومی استان در لایحه پیشنهادی قانون بودجه سال 1403 کل کشور از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا