آخرین خبرقم

خرداد ماه سفرهای شهرستانی استاندار قم استارت می خورد

استاندار قم از آغاز سفر‌های شهرستانی طی خرداد ماه خبر داد و گفت: با شروع سفرهای شهرستانی علاوه برپیگیری مسایل و مشکلات بخش ها و روستاهای استان تلاش داریم مسجد به مسجد در محلات و مناطق مختلف شهرستان قم حضور پیدا کرده و صدای مردم را از نزدیک بشنویم.

به گزارش ماد _ دکتر سید محمدآقامیری در شورای مسکن استان قم از آغاز سفر‌های شهرستانی در خرداد خبر داد و گفت: با شروع سفر‌های شهرستانی به شهرها ، بخش‌های و روستاهای استان سفر کرده و پیگیر مسائل و مشکلات هم استانی هایمان می‌شویم.

استاندار قم تصریح کرد: در تلاش هستیم ملاقات‌های مردمی را در بخش‌ها و شهرستان‌های استان فعال کنیم تا دسترسی مردم به مسئولان دستگاه‌ها آسان‌تر شود.

وی در این جلسه با قدردانی از تلاش مضاعف همه مسئولان برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های مسکن ملی در قم گفت: تمام این تلاش‌ها و اقدامات باید برای اقشار مختلف مردم تبیین شود.

در این جلسه اسناد تک برگ بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد از مسکن ملی این استان تحویل اداره کل راه و شهرسازی شد که  شامل ۵۴۲ سند از زمین‌های مسکن ملی شهرستان جعفرآباد و ۷ هزار سند تک برگ از زمین‌های مسکن ملی شهرک پرنیان می‌شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا