آخرین خبر

شعب بانکی مناطق محروم تقویت شوند

استاندار سمنان گفت: در راستای خدمتگزاری بهتر و مطلوبتر به مردم و همچنین ارتقاء مباحث اجتماعی در مناطق محروم و کم‌برخوردار، بانکهای عامل استان تقویت شعب بانکی در مناطق محروم را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ماد _  سید محمد رضا هاشمی در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان سمنان بیان داشت : از عملکرد بانکهای عامل استان و همراهی و همکاری در حوزه های راه اندازی واحدهای راکد، نهضت ملی مسکن، حمایت از تولید، وام ازدواج و فرزند آوری و سایر موارد تقدیر و تشکر میکنم.

وی افزود: بحث پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به صورت ویژه و با جدیت توسط بانکهای عامل استان پیگیری و اجرایی شود.

هاشمی خاطر نشان کرد: استان سمنان در مسیر مسافران و زائران امام هشتم(ع) است، لذا بانکهای عامل باید در راستای خدمتگزاری بهتر به مردم استان و مسافران، تمام امکانات و تجهیزات خود را در اختیار گرفته و بهسازی، مدیریت و به روز کنند.

استاندار سمنان ادامه داد: در راستای خدمت رسانی بهتر و مطلوبتر به مردم استان و همچنین مسافران ، بانکهای عامل راه ارتباطی یا شماره تماس ویژه ای را در زمان های تعطیل و روزهای غیرکاری برای تسهیل در امور مردم، اطلاع رسانی نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امر پایش تصویری یکی دیگر از اولویت هایی است که بانکهای عامل استان باید در راستای تحقق خودمراقبتی ، این مهم را با بکارگیری دوربین های مجهز و با کیفیت در دستور کار قرار دهند.

استاندار سمنان گفت: تقویت ارتباط دو سویه مابین بانکهای عامل و اتاق بازرگانی در راستای تقویت شبکه بانکی استان و بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاران در استان، امری‌حائز اهمیت‌است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا