آخرین خبر

تحقق ۱۱۹ درصدی مصوبات سفر اول رییس جمهور به سمنان

استاندار سمنان گفت: ۱۱۹ درصد مصوبات سفر اول رئیس جمهور شهید به استان سمنان اجرایی شده که بخشی از آن در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده است.

به گزارش ماد _ سید محمد رضا هاشمی در نشست با صنعتگران، بافندگان و فعالان عرصه صنایع دستی استان سمنان افزود: خوشبختانه در سطح استان سمنان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه میراث فرهنگی وجود دارد که به سبب نگاه ویژه دولت سیزدهم به این حوزه اقدامات خوبی به انجام رسیده است‌.

وی یاد آور شد: فعالان عرصه میراث فرهنگی به ویژه افرادی که در حوزه تولید صنایع دستی فعال اند، جز اقشار سخت کوش هستند که با هماهنگی های انجام گرفته با آستان قدس رضوی، زیرساخت لازم برای فروش صنایع دستی تولیدی در استان فراهم شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه در حوزه مشاغل خانگی و اعطای تسهیلات در این‌حوزه در سطح کشور توانستیم مقام دوم را کسب کنیم، ادامه داد: به دلیل ایجاد وجود فعالان حوزه فرش در استان، به دنبال ایجاد و تاسیس شهرک فرش در استان هستیم.

استاندار سمنان تصریح کرد: با توجه به شهادت رئیس جمهور، آیت الله دکتر رئیسی(ره) و دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری انتخابات، تلاش شود همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سطح استان بسیار پرشور برگزار شد؛ این بار هم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری برای استان ثبت شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا