علم و تکنولوژيعلمی و فناوری

معدن‌کاری به کمک هوش مصنوعی با سکوی مدیریت هوشمند

سکوی نرم‌افزاری «پیت مپ» با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، تحلیل‌های هوشمندانه‌ای را به معدن‌کاران ارائه می‌دهد و به آنها در بهینه‌سازی فرآیندها، پیش‌بینی خطرات احتمالی و افزایش ایمنی کار کمک می‌کند.

به گزارش ماد از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، علی رمضانی مدیرعامل شرکت توسعه دهنده این نرم افزار در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آن‌ها عنوان کرد: پلتفرم نرم‌افزاری تحت وب شرکت با نام تجاری «پیت مپ» خدمات تخصصی تحول دیجیتال و معدن‌کاری دیجیتال را به معدن‌کاران کشور ارائه می‌دهد.

«پیت مپ» گامی فراتر از هوشمندسازی و تخصیص ماشین‌آلات است و تمام فرآیندهای معدن‌کاری را از اکتشاف تا استخراج به طور کامل پوشش می‌دهد. کارایی «پیت مپ» در افزایش راندمان، به معدن‌کاران در صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان کمک می‌کند. همچنین به طور کامل با نیازهای هر معدن و هر نوع استخراج قابل انطباق است.

وی خاطرنشان کرد: جامعیت این پلتفرم به معدن‌کاران امکان می‌دهد تمام فرآیندهای خود را در یک پلتفرم واحد مدیریت و کنترل کنند و در واقع با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، تحلیل‌های هوشمندانه‌ای را به معدن‌کاران ارائه می‌دهد. این تحلیل‌ها به معدن‌کاران کمک می‌کند تا فرآیندهای خود را بهینه‌سازی کنند، راندمان را افزایش دهند و از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا