آخرین خبر

خیرین به مناطق روستایی و کم برخوردار نگاه ویژه داشته باشند

استاندار سمنان گفت :مناطق روستایی و کم برخوردار نیازمند نگاه ویژه خیرین است تا با ساخت مدارس مجددا زمینه و راه کسب علم و دانش برای دانش آموزان این مناطق فراهم شود.

به گزارش ماد _ سید محمد رضا هاشمی در آیین‌ تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان سمنان بیان داشت: استان سمنان دارای ۶۱۷ خیر معزز و ارزشمند است که این عزیزان با نیکوکاری خود باعث فراهم ساختن زمینه کسب علم و دانش برای دانش آموزان شده اند.

وی افزود: در سفر اول رییس جمهور شهید به استان اعتبارات بسیار خوبی تخصیص یافت و در سفر دوم نیز جهش قابل توجهی داشتیم در بحث تخصیص اعتبار برای حوزه نوسازی مدارس نیز این امر صورت گرفت.

استاندار سمنان تصریح کرد: مناطق روستایی و کم برخوردار نیازمند نگاه ویژه خیرین است تا انشاالله با ساخت مدارس مجددا زمینه و راه کسب علم و دانش برای دانش آموزان این مناطق فراهم شود.

هاشمی تاکید کرد: انشاالله با سرعت بخشیدن به امور این حوزه، تلاش می‌کنیم مدرسه ویژه دانش آموزان اوتیسمی نیز تا اول مهر سال جاری به افتتاح برسد.

استاندار سمنان در پایان با توجه به برگزاری انتخابات در روز هشتم تیرماه سال جاری تاکید کرد: امیدواریم با حضور مردم متدین و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی، شاهد برگزاری انتخابات با شکوهی در سطح کشور باشیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا