آخرین خبر

مشارکت حداکثری سرمایه اجتماعی و نشان دهنده اقتدار کشور است 

استاندار لرستان مشارکت حداکثری را یک سرمایه اجتماعی و نشان دهنده اقتدار و توانمندی کشور عنوان کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح باعث ترس و ناامیدی دشمن می‌شود.

به گزارش ماد _  ابوطالب شفقت شامگاه جمعه در بازدید از شعب اخذ رای در سطح شهر خرم آباد با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای کار نیمه تمام را تمام کردند و حماسه چله شهدای خدمت را به حماسه حضور در انتخابات گره زدند.

 

وی گفت: آمار و ارقام نشان می‌دهد که مردم در انتخابات حضور پرشکوهی داشتند و مشارکت در مقایسه با دور قبل افزایش قابل توجهی دارد.

 

استاندار لرستان با اشاره به تمدید زمان رای‌گیری تا ساعت ۱۲ شب، بیان کرد: مردم رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند و هر چه سریعتر رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

 

شفقت مشارکت حداکثری را یک سرمایه اجتماعی و نشان دهنده اقتدار و توانمندی کشور عنوان کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح باعث ترس و ناامیدی دشمن می‌شود.

در این برنامه استاندار لرستان از حوزه های اخذ رای دبیرستان شکوه ، مسجد سیدالشهدا گلدشت شرقی و مسجد الاقصی کوی فلسطین بازدید بعمل آمد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا