کرمانشاه

حضور امنيت آفرين پليس کنار عزاداران حسینی/ استفاده از ظرفیت پلیس یاران محرم در شب های عزاداری 

سرپرست معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه با اشاره به حضور امنیت آفرین پلیس در کنار عزاداران حسینی، بر لزوم همکاری هیات های عزاداری با ماموران انتظامی در ایام دهه اول محرم تاکید کرد و گفت: برای نظم دهی بهتر مراسم عزاداری توسط دسته جات و هیات مذهبی، از ظرفیت پلیس یاران محرم نیز استفاده خواهد شد.

به گزارش ماد _ سرهنگ “فرزاد پورنظري” با تسليت فرا رسيدن ماه محرم و ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع)، اظهار داشت: هيات هاي مذهبي در سال هاي اخير همکاري بسيار خوبي با پليس داشته اند و انتظار می رود در ایام عزاداری ماه محرم امسال هم این همکاری به نحو احسن ادامه داشته باشد.

 

وي همچنين از مسئولان هيات ها خواست تا در ابتدا و انتهاي هيات هاي خود از روشنايي استفاده کرده و در صورت برخورد با دسته جات ديگر همکاري لازم را باهم داشته باشند .

 

سرپرست معاونت اجتماعي پليس کرمانشاه توصیه هایی نیز به رانندگان داشت و افزود: از آن جایی که ترددها در ایام محرم تا پاسی از شب ادامه دارد و عزاداران و عابرین پیاده در این شب‌ها به جهت برگزاری مراسمات مذهبی در تکایا و هیات‌های مذهبی با لباس مشکی حضور می‌یابند لازم است که رانندگان و راکبین موتورسیکلت تمام توجه خود را به جلو و تردد عزاداران و عابران معطوف کنند تا از برخورد با عابران پیاده جلوگیری شود.

 

سرهنگ پورنظری ادامه داد: یکی از وظایف رانندگان بررسی سیستم روشنایی خودروی خود است که در این شب‌ها این وظیفه مضاعف شده و رانندگان حتما قبل از روشن کردن خودرو، سامانه روشنایی را بررسی و از سالم بودن چراغ‌ها اطمینان حاصل کنند.

 

وی همچنین به نظم دهی معابر اطراف هیئات مذهبی توسط پلیس و تامین نظم و امنیت این مراسمات نیز اشاره کرد و گفت: رانندگان به این نکته توجه داشته باشند که در هنگام پارک در اطراف تکایا و هیات مذهبی به جهت پارک مورب خودرو با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه بیشتر و بهتر شاهد نظم و انضباط شهری در این محل‌ها باشیم.

 

این مقام انتظامی در پايان و با بيان اينکه در ايام عزاداري ماه محرم پليس در کنار عزاداران حضور مستمر دارد و در اين ايام از ظرفيت پليس های افتخاري و پلیس یاران محرم نيز استفاده مي شود، از هيات هاي عزادار و عموم مردم خواست تا با ماموران همکاري لازم را داشته باشند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا