اخبار استان هاکرمانشاه

کنگاور صاحب دفتر جذب و استخدام پلیس شد

رئيس مرکز گزينش و استخدام فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه از افتتاح دفتر جذب و استخدام پليس در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: کنگاور بعد از سنقروکليايي و سرپل ذهاب سومين شهرستاني است در کرمانشاه که از دفتر استخدام پليس برخوردار مي شود .

به گزارش ماد _ سرهنگ “رضا محمدي” اظهار داشت: دفتر جذب و استخدام فرماندهي انتظامي کنگاور با هدف خدمت به مردم، عضويابي نيروهاي علاقه مند و دسترسي آسان داوطلبان براي امورات مربوط به ثبت نام، افتتاح و راه اندازي شد .

وي ادامه داد: افتتاح اين دفتر همچنين سبب کاهش اتلاف وقت متقاضيان و خودداري از ترددهاي غيرضروري مي شود و باعث خواهد شد اين افراد اطلاعات مربوط به نحوه جذب و استخدام را با سهولت بيشتري دريافت کنند .

رئيس مرکز گزينش و استخدام فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه تصریح کرد: تلاش مي کنيم دفتر جذب و استخدام را به تدريج در همه شهرستان هاي استان فعال کنيم تا متقاضيان راحت تر کارهاي ثبت نام خود را انجام دهند .

وي يادآوري کرد: دفتر جذب و گزينش شهرستان هاي سنقروکليايي، سرپل ذهاب و کنگاور بنا بر تاکيد و دستور سردار حاجيان فرمانده انتظامي استان و به منظور خدمات رساني مطلوب به شهروندان اين شهرستان و همچنين شهرستان هاي همجوار راه اندازي شده است .

سرهنگ محمدي در پايان ابراز اميدواري کرد با راه اندازي دفاتر استخدام در همه شهرستان هاي استان، کار ثبت نام و جذب نيروهاي انقلابي، مومن و متعهد برابر سهميه هاي ابلاغي با سرعت و سهولت بيشتري انجام گيرد .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا