آخرین خبر

مدیریت بهینه مصرف انرژی در سطح استان به صورت ویژه دنبال شود

استاندار سمنان گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و همچنین افزایش دمای هوا بر اساس اعلام هواشناسی، ضرورت دارد تا مدیریت بهینه مصرف در حوزه انرژی در سطح استان مدنظر باشد‌.

به گزارش ماد _ سید محمد رضا هاشمی در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و شورای حفاظت از منابع آب استان سمنان بیان داشت: از مردم استان سمنان بواسطه همراهی با مجموعه مدیریت استان در حوزه انرژی و صرفه جویی در مصرف برق و آب و مدیریت بهینه این مهم تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو بر اساس اعلام هواشناسی، با افزایش دما مواجه خواهیم بود که نیاز است تا صرفه جویی در دو بخش آب و برق به صورت ویژه تر در دستور کار باشد.
هاشمی ادامه داد: ترغیب و فرهنگ سازی ویژه مردم در راستای مدیریت بهینه مصرف یکی از ضروریات است که باید تولید محتوا در این حوزه توسط شورای اطلاع رسانی انجام گیرد.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دهیاران مناطق کوهستانی استان به منظور مراقبت از مراتع و جلوگیری از آتش سوزی احتمالی، تمهیدات لازم را بیاندیشند.

وی در این جلسه بیان داشت: بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما و همچنین تریبون های نماز جمعه و ائمه جماعات در مساجد برای آگاهی بخشی و تحقق مدیریت بهینه مصرف انرژی امری حائز اهمیت است‌.

استاندار سمنان گفت: دوگانه سوز نمودن خبازی های منتخب و همچنین استفاده از ظرفیت دیزل ژنراتور امری است که باید در دستور کار قرار گیرد تا در زمان اضطرار با مشکل و کمبودی مواجه نباشیم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا