اخبار استان هاکرمانشاه

آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دادگستری شهرستان کنگاور/ معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه: کار در دستگاه قضایی مصداق عملی جهاد در راه حق است.

طی مراسمی با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری و سرپرست محاکم تجدیدنظر استان کرمانشاه و مقامات و مسئولین شهرستان کنگاور، یزدان نوری زاده به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کنگاور منصوب و از زحمات صادق تاری وردی رئیس پیشین دادگستری این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش ماد _ بهمن نریمانی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و سرپرست محاکم تجدیدنظر استان کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دادگستری شهرستان کنگاور با اشاره به حساسیت و سختی کار در عدلیه، اجرای عدالت و اعتلای انقلاب اسلامی را هدف اصلی دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: جایگاه قوه قضاییه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نظام حکومتی احیا شد و این دستگاه تاکنون به‌ عنوان رکنی مهم در نظام اسلامی جایگاه بسیار والا و ارزشمندی پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری یادآور شد: کار در دستگاه قضایی مصداق عملی جهاد در راه حق است، لذا رفتار کارکنان باید به گونه ای باشد که مظلومان برای احقاق حقوق خود احساس آرامش کنند و هنجارشکنان و مجرمین خاطری پریشان داشته باشند.

 

سرپرست محاکم تجدیدنظر استان کرمانشاه با تأکید بر ضرورت اجرای دقیق سند تحول قضایی، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر شاهد تأکید فراوان رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم قوه قضاییه بر اجرایی کردن شاخص های مطروحه در سند تحول و تعالی قوه قضاییه هستیم. در این راستا با پیگیری جدی و اجرای دقیق شاخص‌های سند تحول قضایی، در سال جاری دادگستری استان کرمانشاه به عنوان دادگستری برتر کشور شناخته شد.

 

نریمانی ضمن اشاره به تلاش‌های مفید و مستمر تاری وردی در دادگستری شهرستان کنگاور این حوزه را از حوزه های برتر قضایی و سرآمد استان در اجرای شاخص‌های سند تحول قضایی دانست و گفت: دادگستری این شهرستان در شاخص‌های ابلاغ الکترونیک، دادرسی الکترونیک و … وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

 

وی در ادامه ضمن تکریم و تقدیر از زحمات و تلاش‌های مؤثر صادق تاری وردی که پیش از این و از سال ۱۳۹۹ تاکنون سمت ریاست دادگستری شهرستان کنگاور را بر عهده داشت، ضمن ابلاغ حکم انتصاب یزدان نوری زاده و معارفه وی به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان به او توصیه کرد حرکت در چارچوب سند تحول قضایی و برخورد با مجرمین و مخلین نظم و امنیت جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا