آخرین خبرسیاسی

وفاق ملی حلال و گره گشای مشکلات کشور است

معاون سیاسی وزیر کشور وفاق ملی را حلال و گره گشای مشکلات کشور عنوان کرد و گفت : در ساختار جمهوری اسلامی هر کس در جای خود و بر اساس وظایف و ارزش‌های کشور و نظام باید به نقش آفرینی بپردازد که این الگوی تعاملی، مصداق عملی شعار وفاق ملی بوده و با ایجاد هم افزایی بین نیروها می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد.

به گزارش ماد _ علی زینی وند در جمع مسئولین سپاه استانها با اشاره به لزوم اتخاذ رویکرد هم افزایی بین نیروهای کشوری و لشگری بیان داشت: ادبیات میدان و دیپلماسی مکمل هم هستند و ما به هر دو ادبیات در کشور نیازداریم.

معاون سیاسی وزیر کشورافزود: جنگ امروز جنگ روایت هاست دولتی که بتواند در عرصه رسانه بهتر عمل کند و روایت قوی و مستحکم ارایه نماید می تواند گفتمان خود را در دنیا جا بیندازد و ما باید اهتمام بیشتری را در این زمینه داشته باشیم.

زینی وند ضمن تشکر ازنیروهای مسلح بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بپاس عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ یادآور شد : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حق قانونی« دفاع مشروع » بر اساس قوانین بین المللی و پرهیز از تعلل و شتابزدگی ، از همه فعالین عرصه رسانه و صاحبات تریبون خواست مبنای رفتار و تحلیل خود را این رهنمودها قرار داده و در چارچوب مواضع رهبری حرکت کنند و از آن فراتر نروند‌.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا