آخرین خبرخبر یک

طرح شناسایی و پرورش مدیران نخبه كلید خورد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از آغاز طرح شناسایی و پرورش مدیران نخبه خبر داد و گفت: هدف اصلی این طرح شناسایی و پرورش استعدادهای توانمند و کارآمد مدیریتی برای ایفای نقش در حوزه‌های کلیدی دولت است چرا که نظام اداری آینده کشور باید توسط مدیرانی اداره شود که جدای از تحصیلات، تجربه کاری، در حوزه تخصصی خود آموزش‌های لازم مدیریتی را نیز دیده باشند.

به گزارش ماد _ نخستین نشست هم‌اندیشی با نخبگان با حضور دکتر رفیع‌زاده؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ، استادان حوزه آموزش و مدیریت دولتی، نمایندگان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و معاونت راهبردی رئیس‌جمهور برگزار شد.

رفیع‌زاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس‌جمهور مبنی بر آموزش مدیران برای تعالی آینده نظام اداری و اجرایی کشور گفت: پیش‌نویس این طرح آماده شده است و بنا به رویکرد دوره جدید که تصمیمات و برنامه‌ها با همفکری استادان و دستگاه‌های همکار صورت می‌گیرد، این نشست برای تکمیل این طرح و رفع ایرادات نظری برگزار شده است.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به نتایج به دست آمده از پژوهش‌های گذشته در خصوص برداشت مدیران از بخشنامه‌های صادره سازمان اداری و استخدامی کشور و تفاوت زیاد میان سطح برداشت مدیران با اهداف و سیاست‌های مدنظر سازمان گفت: ما نیازمند تربیت مدیرانی هستیم که انتصاب آنان تضمین‌کننده اجرای دقیق و صحیح قانون، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها باشد، کسی که بتواند برداشتی دقیق‌‌تر داشته باشد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پایان هدف اصلی این طرح را شناسایی و پرورش استعدادهای توانمند و کارآمد مدیریتی برای ایفای نقش در حوزه‌های کلیدی دولت عنوان کرد و گفت: نظام اداری آینده کشور باید توسط مدیرانی اداره شود که جدای از تحصیلات، تجربه کاری، در حوزه تخصصی خود آموزش‌های لازم مدیریتی را نیز دیده باشند.

در این نشست، نظرات کارشناسی حاضران به منظور استفاده برای تکمیل طرح آموزش و تربیت مدیران آینده نظام اداری کشور ثبت و ضبط شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا