اخبار استان هاتهران

عدم حضور مدیران در محل خدمت و سپری شدن وقت آنان در جلسات متعدد علت نارضايتي مردم است 

استاندار تهران با بیان اینکه بسیاری از نارضایتی‌ها و بعضاً سردرگمی مردم در ادارات، به علت عدم حضور مدیران در محل خدمت و سپری شدن وقت آنان در جلسات متعدد است، گفت : جلسات باید خروجی داشته باشند و بر اساس مسائل و موضوعات اولویت داری که تصمیم گیری، نظارت و اجرای مصوبات را در بر می‌گیرند، برگزار شوند.

به گزارش ماد _ محمد صادق معتمدیان در نشست صمیمانه با سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ که با حضور معاونین فرماندهی انتظامی در استانداری تهران برگزار شد، ضمن تشکر از تلاش‌های خالصانه فراجا در تأمین نظم و امنیت شهر و استان، اظهار کرد: انجام مأموریت‌های متعدد، شبانه روزی و طاقت فرسای عزیزان فراجا قابل تقدیر است.

 

استاندار تهران با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های استان، جهت تأمین نظم و امنیت و انجام مأموریت‌های مختلف فراجا، عنوان کرد: آسایش و امنیت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و رابطه مهم و مستقیمی با اقدامات پیشگیرانه در خصوص کاهش سرقت و جمع آوری معتادان متجاهر دارد و در این زمینه آمادگی کامل داریم که در صورت نیاز، زیرساخت‌ها و امکانات تقویت شوند.

 

معتمدیان، کلیدی ترین اولویت استانداری تهران را موضوع اتباع اعلام و بیان کرد: سیاست وزارت کشور در این حوزه، سامان دهی اتباع مجاز و طرد اتباع غیرمجاز است.

 

وی با اشاره به اینکه طی سازو کاری جدید به دنبال خروج و عدم بازگشت اتباع غیرمجاز هستیم، گفت: تعداد زیادی از اتباع غیر مجاز، افرادی هستند که در فواصل مختلف، طرد شده و دوباره به کشور بازگشته اند و تاکید بر این است که فرآیند طرد به درست ترین شکل انجام و هزینه و تبعات بازگشت آنان به کشور افزایش یابد.

 

معتمدیان با بیان اینکه بسیاری از نارضایتی‌ها و بعضاً سردرگمی مردم در ادارات، به علت عدم حضور مدیران در محل خدمت و سپری شدن وقت آنان در جلسات متعدد است، تاکید کرد: جلسات باید خروجی داشته باشند و بر اساس مسائل و موضوعات اولویت داری که تصمیم گیری، نظارت و اجرای مصوبات را در بر می‌گیرند، برگزار شوند.

 

استاندار تهران افزایش رضایت مندی مردم را بسیار مهم دانست و گفت: باید ضمن شناسایی، دسته بندی و مدیریت برخی نارضایتی‌ها و تعامل بیشتر در سطح دستگاه‌ها، بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا