آخرین خبر

راه اندازی اتاق تولید محتوا جهت پاسخگویی به شبهات فضای مجازی در دستور کار قرار گیرد

استاندار سمنان با اشاره به اینکه نقد سازنده و منصفانه یکی از دلایل اصلی موفقیت است خواستار راه اندازی اتاق تولید محتوا جهت پاسخگویی به شبهات فضای مجازی شد.

به گزارش ماد _ سید محمد رضا هاشمی در جلسه شورای فضای مجازی استان سمنان بیان داشت: برگزاری دوره های آموزشی و همچنین تدوین بانک اطلاعاتی جامع از کانالها و گروه های فعال در فضای مجازی استان از مباحثی است که باید مَدنظر قرار گیرد‌.

وی افزود: راه اندازی اتاق تولید محتوا ویژه مدیریت مباحث در حوزه فضای مجازی و تاثیر گذاری در این بخش و پاسخگویی به شبهات، در دستور کار باشد.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: نقد، مطالبه گری و پرسشگری منصفانه و سازنده با تخریب، توهین و مطالبی که وحدت استان را مورد هدف قرار بگیرد و به این مهم خدشه وارد کند، تفاوت دارد.

وی در ادامه بیان داشت: پیش بینی ها و تمهیدات لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات در تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۳ اتخاذ و در این مسیر از تمامی پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در سطح استان به بهترین نحو ممکن بهره برداری شود.

استاندار سمنان گفت: حفظ، حراست و صیانت از آمار و اطلاعات و داده ها در مجموعه دستگاه های اجرایی از دیگر مواردی است که باید در دستور کار شورای فضای مجازی قرار داشته باشد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا