حوادث

آرین بعد از سه هفته ربوده شدن پیدا شد

آرین پسر بچه سه ساله بعد از سه هفته که توسط زن و دختر افغان ربوده شده بود توسط نیروی انتظامی پیدا به آغوش گرم خانواده اش بازگشت.
روز حادثه آرین و برادرش کنار پدرشان مشغول بازی با سرسره‌های پارک‌شهر بودند که پدر یک لحظه برگشت تا به برادر آرین رسیدگی ‌کند اما به محض این‌که سرش را برگرداند، دیگر هیچ اثری از آرین نبود. اطراف را به دقت گشت اما پسرک انگار آب شده و به زمین فرو رفته بود. مادر به محض این‌که متوجه حادثه شد به سرعت خود را به پارک رسانده و همراه با پدر و سایر اعضای خانواده تا ساعت ۴ بامداد روز بعد، وجب به وجب پارک را گشتند اما هیچ اثری از آرین نبود. موضوع را به پلیس آگاهی تهران اطلاع دادند و ماموران در اولین قدم فیلم‌های دوربین مداربسته را بررسی‌ کردند. در یکی از این فیلم‌ها که در میانه روز ضبط شده است، آرین ‌کوچولو را نشان می‌دهد که با شلوارک و پیراهنی قرمز‌رنگ در میان جمعیت حاضر در پارک سرگردان است و با قد‌م‌هایی سست و سردرگم به کودکان و پدر و مادرانی نگاه می‌کندکه اطرافش حضور دارند. پس از دقایقی سرگردانی، آرین کوچولو در میان جمعیت ناپدید می‌شود و از آن روز به بعد، یک آب خوش ازگلوی پدر و مادرآرین پایین نرفته است.
روز گذشته با تلاش و پیگیری های مستمر نیروی انتظامی پسر بچه گمشده پیدا شد و نتیجه تحقیقات نشان از ربودن این کودک توسط زن و دختر افغان دارد .
تحقیقات در خصوص انگیزه ربایندگان و جزئیات پرونده ادامه دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا