اخبار استان هاکرمانشاه

افتتاح ۳۳ پروژه بخش کشاورزی در استان کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در آستانه هفته دولت از افتتاح ۳۳ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بیش از ۳۰۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۱۳نفر در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ماد _ علی چاله چاله در تشریح اعتبارات صرف شده برای این پروژه ها افزود: این اعتبارات شامل ۸۹میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان خودیاری صاحبان پروژه ها، ۴۹میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان اعتبارات استانی، ۸۵ میلیارد تومان اعتبارات ملی و ۸۱ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان استفاده از تسهیلات بانکی است.

چاله چاله در ادامه با بیان اینکه ۳۳ پروژه مذکور شامل ۱۰ پروژه آب و خاک، ۴ پروژه در حوزه امور عشایر، ۲پروژه در بخش باغبانی و گلخانه، ۲پروژه در حوزه تعاون روستایی، ۴ پروژه در بخش دامی، یک پروژه مربوط به حوزه شرکت شهرک های کشاورزی،۴پروژه در حوزه شیلات و آبزیان، ۴پروژه در بخش صنایع کشاورزی و ۲پروژه در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری است.

چاله چاله در ادامه با اشاره به اشتغال مستقیم ۷۱۳نفر با اجرای این پروژه ها یادآور شد: اشتغال غیر مستقیم این پروژه ها ۲ هزار و‌۱۱۹ نفر بوده که در مجموع ۳ هزار و ۷۱۵ خانوار از اجرای این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا