آخرین خبر

معاونین عمرانی بر موضوع بازگشایی مدارس اهتمام ویژه داشته باشند

معاون وزیر کشور با بیان اینکه معاونین عمرانی بر موضوع بازگشایی مدارس اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: اهمیت ویژه ای را برای موضوعات حوزه دانش آموزان قائل هستیم و از این رو همه توان خود را برای تسهیل امور بازگشایی مدارس به کار گرفته ایم.

به گزارش ماد _ مهدی جمالی نژاد در نشست معاونان امور عمرانی استانداری ها ضمن تبریک هفته وحدت بااشاره به اهمیت بازگشایی مدارس گفت: طبق آیین نامه ای که در سال گذشته تصویب شد موضوع حمل و نقل دانش آموزان از وزارت آموزش و پرورش به سازمان های شهرداری منتقل شده است و از این رو اهتمام جدی این سازمان را می طلبد.

 

وی افزود: در موضوع مدیریت ترافیک ابتدای پاییز با توجه به افزایش تقریبا 20 درصدی سفرهای درون شهری اقدامات مهمی انجام گرفته است، از جمله می توان به طرح استقبال از مهر که با اهتمام وزیر محترم کشور در حوزه های مختلفی از حمله حمل و نقل، خدمات شهری و ایمنی تدوین شده، اشاره کرد.

 

وی افزود: همچنین در جلسه شورای عالی ترافیک مصوبات و تصمیمات مهمی در جهت هماهنگی های لازم برای کاهش بار ترافیکی خصوصا در ماه مهر اتخاذ شده است.

 

جمالی نژاد بر اهمیت اجرای کامل مصوبه شناور سازی ساعات اداری در جهت کاهش ترافیک ساعات اوج ترافیک تاکید کرد و در ادامه افزود: آیین نامه جدید سرویس مدارس با هدف ساماندهی تخصصی، ارتقای سطح خدمات و ارتقای ایمنی که در شهریور 1402 ابلاغ شد از امسال اجرایی می شود. در سال گذشته اقدامات مهمی در وزارت کشور در راستای هماهنگی های بین سازمان های مختلف به خصوص وزارت آموزش و پرورش در این موضوع انجام گرفته است.

همچنین معاونین عمرانی استان های همدان و سیستان و بلوچستان که کاهش قابل توجهی در موضوع تلفات و مصدومین تصادفات شهری داشتند گزارشی از اقدامات و تجربیات خود را در این جلسه ارائه دادند

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا