آخرین خبرخبر یک

باید پیش‌بینی و پیشگیری در راس اولویت‌ها قرار گیرد

وزیر کشور گفت :در خصوص مسائل اجتماعی، باید پیش‌بینی و پیشگیری در راس اولویت‌ها قرار گیرد چراکه تجربه نشان داده در اینصورت است که مسائل با کمترین هزینه مدیریت می‌شود.

به گزارش ماد _ اسکندر مومنی در نشست فصلی فرماندهان فراجا افزود: باید پدیده‌های امنیتی را با سازوکار اجتماعی حل کنیم تا با کمترین هزینه روبرو شویم.

وی تصریح کرد: نوع مدیریت حوادث بسیار مهم است، بجای آنکه صورت مسئله را پاک کنیم، باید به هنگام به حادثه ورود کرده تا جلوی پیامدهای بعدی را بگیریم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه باید برای طرح‌های جدید فراجا، چند موضوع را در نظر گرفت، ادامه داد : ابتدا می طلبد اثربخشی و نتیجه بخش بودن آن را برآورد کرد، برنامه‌ریزی مناسب در اجرا داشت و ضمن تدوین پیوست رسانه‌ای، آموزش مستمر پرسنل را نیز در دستور کار قرار داد.

مومنی خاطر نشان کرد : کشور از یک سو توانِ پذیرش این حجم از مهاجر را ندارد و از سوی دیگر ما به‌دنبال مهاجرستیزی نیستیم، بلکه بدلیل محدودیت‌هایی که در پذیرش آنان وجود دارد، با یک طرح ملی و برنامه‌ریزی مناسب، طرد اتباع غیرمجاز را در دستور کار داریم.

وی یادآور شد : تامین امنیت یک فرآیند و نیازمند برنامه‌ریزی مستمر بوده که در این راستا تلاش شبانه‌روزی همه ما برای تحقق این امر لازم است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا