اقتصادی

رونق و افزايش توليد، هدف امسال سايپا است

رئيس هيأت‌مديره گروه خودروسازي سايپا گفت: در سال 98، رونق توليد و افزايش فروش خودرو، دو بال پرواز اين گروه خواهند بود.

 

ماد نیوز – معصوم نجفيان افزود: شعار توليد ناب هم‌راستا با شعار سال جديد از سوي مقام معظم رهبري، در سايپا به مرحله اجرا درخواهد آمد.

به گفته وی پروژه‌هايي با محوريت توسعه محصول و كاهش قيمت قطعات، براساس خط مشي مديرعامل گروه خودروسازي سايپا باهدف تسهيل در فعاليت‌هاي زنجيره تأمين در دستور كار شركت سازه‌گستر قرار گرفته است.

نجفيان در ادامه با اشاره به اهميت صنعت خودروسازي كشور در اقتصاد و اشتغال گفت: صنعت خودروسازي از حساسيت ويژه‌اي برخوردار است و محصولي جذاب براي عمومي جامعه توليد مي‌كند كه اين واقعيت، سختي فعاليت در اين صنعت را دوچندان كرده است.

وي تأكيد كرد: شعار رونق توليد در فرهنگ بسياري از جوامع توسعه‌يافته به‌عنوان يك امر نهادينه‌شده مورد توجه قرار دارد و ما نيز در ايران بايد به سرمايه‌گذاري و اهميت اين حوزه بيش از گذشته توجه كنيم.

رئيس هيأت‌مديره گروه خودروسازي سايپا افزود: سال گذشته باتوجه به فشار تحريم‌ها و تعليق همكاري شركاي خارجي، مشكلات فراواني را تجربه كرديم اما با اجراي يك سياست اصولي و مدبرانه از سوي مديريت ارشد گروه، توانستيم در دو ماه پاياني سال شرايط را در مسير پايداري و ثبات همراه با رشد توليد قرار دهيم كه اين موفقيت در سال جديد نيز ادامه خواهد يافت.

وي در پايان با بيان اين‌كه جمع كثيري از نيروهاي جريان توليد در كشور در صنعت خودروسازي مشغول فعاليت هستند، فعاليت حدود 50 هزار نفر از نيروهاي انساني جريان توليد در گروه خودروسازي سايپا را يك وزنه قابل توجه و مهم جهت معرفي دستاوردها و ضرورت‌هاي اين صنعت عنوان كرد و خواستار توجه همگاني به اهميت صنعت خودروسازي شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا