علمی و فناوری

تمدید زمان ارسال مقالات به نخستين سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو

دبیرخانه سمپوزیوم ساخت بدنه خودروBIW98 ، مدت ارسال مقالات را تا 24 خرداد ماه 98 تمدید کرد.

ماد نیوز – عبدالرسول سليماني دبير اجرايي سمپوزيوم ساخت بدنه خودرو با بيان اين خبر، گفت: آخرین زمان ارسال مقالات به اولین سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو كه در روزهاي 11 و 12 تيرماه در دانشگاه صنعتي شريف برگزار خواهد شد، تا 24 خرداد 98 تمدید شد.

وي افزود: این سمپوزیوم اولین گردهمايی متخصصان و علاقه‌مندان در زمینه طراحی، ساخت و تولید بدنه خودرو است که در آن، آخرین تحقیقات و پژوهش‌های صنعتی و دانشگاهی ارائه خواهد شد و به آخرین پیشرفت‌ها در این زمینه اشاره می‌شود.

وی ادامه داد: این گردهمایی معرف همکاری و مشارکت بخش دانشگاهی با صنعت در امور ساخت و تولید است که با مشارکت شرکت ایدکوپرس از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعت کشور و دانشگاه صنعتی شریف، یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور در حال انجام است.

دبیر اجرایی این رویداد تصریح کرد: یکی از اهداف مهم برپایی این سمپوزیوم، جهت دهی به تحقیقات دانشگاهی در این زمینه و تعریف پروژه های مشترک تحقیقاتی برای فائق آمدن بر مشکلات صنعت در دوران تحریم است.

سلیمانی افزود: شناسائی متخصصان دانشگاهی و صنعتی در زمینه ساخت بدنه خودرو و تبادل نظر در زمینه های مشترک، از اهداف دیگر این سمپوزیوم خواهد بود.

وی گفت: برنامه‌های این سمپوزیوم به ارائه سخنرانی، مقاله، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های جانبی مرتبط با موضوع بدنه خودرو اختصاص داده شده‌است.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این سمپوزیوم به آدرس Biw98.conf.sharif.ir مراجعه یا با شماره 66165225 تماس حاصل كنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا