خودرو

ركورد توليد سالانه شركت زامياد شكسته شد

شركت زامياد توانست با توليد بيش از 34 هزار و 500 دستگاه انواع محصولات سبك تجاري در سال “جهش توليد”، ركورد توليد 9 سال اخير را بشكند.

مادنیوز؛هادی موید –  اين شركت با اجراي دقيق استراتژي‌هاي تامين و توليد خود كه معطوف به تعريف راه توليد از سوي مقام معظم رهبري بوده است، بار ديگر توانست برگ زرين ديگري در تحقق عملكرد اين شركت در سال “جهش توليد” به ثبت برساند.

اين گزارش مي افزايد: شركت زامياد در راستاي جهش روند توليدات در گروه خودروسازی سایپا در سال جاري و شكسته شدن ركوردهاي توليد ‌ماهانه، سه ماهه و سالانه، توانست وانت جديد پادرا پلاس را نيز تجاري سازي‌ و آماده عرضه به مشتري کند.

اين موفقيت در حالي به دست آمده است كه علاوه بر مشكلات ناشي از تحريم هاي ظالمانه و عدم تامين به موقع قطعات توسط تامين كنندگان، شرايط سخت حاصل از ويروس كرونا در سال جاري (كه باعث ايجاد محدوديت هاي فراوان، شيفت بندي پرسنل، فعاليت شركت هاي خودروساز با حداقل نيروي كار و…) نيز فعاليت بنگاه هاي توليدي را با اختلال مواجه كرد.

در اين شرايط، كاركنان شركت زامياد با عزمي جزم و به پشتوانه منويات مقام معظم رهبري و نيز حمايت هاي ويژه مديريت ارشد گروه خودروسازي سايپا، كوشيدند تا بتوانند بيرق صنعت كشور (كه گوشه‌اي از آن بر دوش خانواده بزرگ زامياد قرار دارد) را همواره سرافراز نگاه ‌دارند.

شايان ذكر است شركت زامياد، سياست‌هاي كلان خود را با افزايش شمار توليدات همراه با حفظ و ارتقاء كيفيت محصولات با استاندارد هاي روز هدف‌گذاري كرده است تا بتواند با تواني بالاتر به استقبال سال نو برود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا