اجتماعیکرمانشاه

کرم محمدی : اولین آزمون موفق استاندار کرمانشاه

مدیریت موفق استاندارکرمانشاه در اولین آزمون

 

با توجه به‌ ورود سامانه بارشی اخیر در نوار غربی استان و در سایه سار رحمت الهی ،ساکنان دیار دالاهواین بار شاهد بارش برف نسبتا سنگینی بودند.

 

در برابر این لطف و رحمت خداوندی، خاضعانه بدرگاه بی همتایش سجده شکر بجای می آوریم.

آنچه طی ۲۴ ساعت اخیر درمسیر بزرگراه کربلا و در محدوده شهرستان دالاهو رخ داد، اولین تجربه ی مدیریتی  جناب آقای امیری مقدم در کسوت استاندار بود که با حضور میدانی ، بحمدالله با موفقیت و بدون کمترین ضرر و زیان جانی و مالی مدیریت گردید.

 

جاده ترانزیتی و بزرگراه بین المللی کربلا در حوزه شهرستان دالاهو تنها متعلق به یک شهرستان و حتی استان نیست،بلکه اهمیت آن به وسعت جغرافیای ایران اسلامی است.زیرا بار ترافیکی ۵۵ درصد از صادرات غیر نفتی کشور را طریق پایانه های  مرزی خسروی و پرویز خان بر دوش می کشد.

 

 در این بحران طبیعی بیش از ۱۵۰۰ وسیله نقلیه که بالغ بر ۷۰ درصد آنها را ماشین آلات سنگین تشکیل می دادند ، در برف و بوران گرفتار و دهها دستگاه تریلر و تانکر در چندین نقطه و در هر دو لاین ،جاده را قیچی کرده بودند.

 

اما خوشبختانه با تدابیر و دستورات به موقع و راهگشای  جناب آقای امیری مقدم استاندار محترم وبا تلاش ارزشمند  تیم های امدادی وفنی ، تمامی این موانع مرتفع و بیش از ۱۵۰۰ دستگاه ماشین بدون  حتی یک مورد حادثه وتصادفی جانی ومالی در محدوده استحفاظی راههای شهرستان روان سازی  گردیدند.

 

بدون شک حضور میدانی جناب آقای استاندار در منطقه با وجود وضعیت خاص جوی مایه دلگرمی ،انسجام تیم مدیریت بحران و بیانگر اهتمام جدی ایشان در مدیریت کارآمد وعملیاتی بودن در چنین وقایعی است.

 

برخود لازم می دانم تا به نمایندگی از اعضای ستاد پیشگیری  هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان دالاهو صمیمانه ازحضور ارزشمند ومدیریت عالیه  استاندار محترم در منطقه وبویژه حمایت هاوهدایت های تاثیرگذارایشان تقدیر وتشکر نمایم.

 

همچنین ازهمراهی وهمکاری معاونین محترم ایشان  جناب آقایان : خوش اقبال معاون  سیاسی و امنیتی و دکترفخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  سپاسگزاری نمایم.

بدون تردید صبر،متانت وهمکاری وهمراهی رانندگان و مسافرین محترم ،درمدیریت صحیح و برون رفت ازاین بحران ، بسیار تعیین کننده و راهگشا بود و این تعاملات وهمکاری مسئولانه آنها، شایسته  تقدیر و سپاس فراوان است.

کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا