انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

کشف محموله بزرگ احتکار لوازم خانگی به ارزش 300 میلیارد ریال در کرمانشاه

‍ کشف محموله بزرگ احتکار لوازم خانگی به ارزش 300 میلیارد ریال در کرمانشاه

 

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله بزرگ لوازم خانگی احتکار شده در شهر “کرمانشاه” به ارزش 300 میلیارد ریال خبر داد. 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود یک انبار محل احتکار لوازم خانگی در “کرمانشاه” رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان یاداوری کرد: در بازرسی های انجام شده از انبار مذکور، یک هزار و 657 دستگاه انواع لوازم خانگی شامل 188 دستگاه یخچال، 832 دستگاه لباسشویی، 409 دستگاه تلوزیون، 92 دستگاه ظرفشویی، 72 دستگاه اجاق گاز، 52 دستگاه جارو برقی و 12 دستگاه هود آشپزخانه احتکار شده کشف شد.

سردار جاویدان ارزش محموله لوازم خانگی احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان 300 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و انبار مورد نظر هم پلمپ شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق کالا را از مهم ترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: کشفیات صورت گرفته 10ماه سپری شده از سال جاری  نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا