اجتماعیکرمانشاه

پیام حجت الاسلام و المسلمین اجرایی امام جمعه هرسین به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

پیام حجت الاسلام و المسلمین اجرایی امام جمعه هرسین به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام ‌الله مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات بشریت گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد و با رهبری حضرت امام خمینی(ره)خط بطلانی بر استبداد و سلطه طاغوتیان کشید.

چهل و سه سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد. چهل و سه سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به ارزش های اصیل ایران اسلامی پایبندند.

ملت غیور و قدرشناس ایران اسلامی در طول چهل و سه سال عمر پر بار و با عظمت انقلاب اسلامی علی رغم انواع تهدیدها، تحریم ها، ترورهای ناجوانمردانه دانشمندان و فرماندهانی همچون سلیمانی ها…با تمام توان خود در برابر استکبار از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نموده و تاکنون اجازه نداده که دشمنان قسم خورده نظام، چشم طعمی به این دستاورد عظیم قرن بدوزند و یا خدشه ای به آن وارد سازند.

امروز لازم است تا همگان با #جهاد_تبیین و با شرایط مناسب سیاست گذاری، در مسیر رشد اقتصادی و بهبود وضع معیشتی مردم حرکت کنند. 

چنانچه واقعیت های تاریخ به طور درست شناخته نشود دشمن، اراده‌ها‌ را تضعیف خواهد کرد. چنانچه فرمود: وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ (سوره ابراهیم آیه 5)

خدا به حضرت موسی(ع) فرمان می دهد به پیروانت بگو دائما به یاد ایام الله باشند و به مردم تذکر بده تا یادآوری روز قدرت نمایی خدا را فراموش نکنند.

 ایام الله همان روزهایی است که سیطره غرب و شرق عالم شکسته شده و روزهایی که قدرت خدا در عالم تجلی پیدا کرده است.

این ملت بزرگ پس از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف موفقیت های بزرگی را کسب نموده و نام بلند ایران در بسیاری از عرصه های علمی و سیاسی بر قله افتخار قرار گرفته است.

امیدوارم با توکل به خدا و تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی دولت جدید در پیوند با #گام_دوم_انقلاب و بهره گیری از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشارکت، همکاری و همیاری ملت صبور و به برکت دهه فجر ضمن عملیاتی کردن رویکردهای این گام تمدن ساز، عملکرد خود را معطوف به حفظ سلامت و آرامش مردم نموده و شاهد شکوفایی دانش و پژوهش و معنویت و اخلاق و سبک زندگی اسلامی و گسترش عدالت باشیم. 

محمد حسین اجرایی

امام جمعه دارالمومنین هرسین

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا