اجتماعیدولتکرمانشاهمجلس

در دیدار مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با رئیس جمهور چه گذشت؟

صبح پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نشستی مشترک همراه نمایندگان استان های ایلام ، کردستان و همدان با آیت الله رئیسی ، رئیس جمهور محترم داشتند و در همین رابطه گفتگو خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماد با سید جواد حسینی کیا عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و نماینده شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی برای اطلاع از مفاد نشست انجام شد که بشرح ذیل تقدیم می‌گردد.

 

به گزارش ماد، حسینی کیا اعلام داشت اهم مطالب مطرح شده بشرح ذیل میباشد

۱_ توجه دولت در کنترل گرانی ها که فشار مضاعفی بر مردم وارد کرده است.

۲ _ از رئیس جمهور خواسته شد برای بورس، خودرو ، مسکن و نهاده های دامی چاره اندیشی فوری شود که چالشی برای دولت تبدیل شده است. 

۳_ از رئیس جمهور خواسته شد ، دولت توجه ویژه ای  به نیروهای انقلابی در انتصابات داشته باشد و از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده شود

۴_ از رئیس جمهور خواسته شد در پرداخت حق مناطق جنگی به نیروهای مسلح، صدا و سیما و بازنشستگان نگاه ویژه ای داشته باشند

۵_ با توجه به معضل بیکاری در استان کرمانشاه از رئیس جمهور خواسته شد ،بسته خاص برای حل مشکل بیکاری استان کرمانشاه تهیه و اقدامی شایسته صورت گیرد

۶_ همچنین از ریاست جمهوری خواهان توجه ویژه دولت به استان کرمانشاه بعنوان قطب کشاورزی شدیم 

۷_ همچنین از آنجا که می‌توان از مرز و مناطق آزاد تجاری در استان برای توسعه و اشتغالزایی استان بهره برد خواهان  اقدام فوری دولت برای اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری قصرشیرین شدیم.

۸_ همچنین خواهان توجه ویژه دولت به توسعه سامانه آب های سردسیری و گرمسیری 

۹ _ با توجه به اهمیت راه شریانی سنقر به بیستون و تصادفات منجر به فوت و خسارات مالی و جانی فراوان در این مسیر خواهان تکمیل راه سنقر به بیستون شدیم.

۱۱_ از آنجا که دولت مسئول اجرای عدالت در توزیع منابع برای توسعه مناطق کم برخوردار میباشد خواهان اعتبار ویژه برای اجرای طرح هادی در شهرستان سنقر و کلیایی بدلیل پایین بودن منطقه از میانگین کشوری شدیم.

۱۲_ همچنين در این نشست خواهان اعتبار ویژه برای اجرای آسفالت راه های خاکی شهرستان سنقر و کلیایی بدلیل پایین بودن منطقه از میانگین کشوری شدیم.

۱۳_ و در پایان خواهان  تکمیل پروژه های تصفیه خانه آب شرب و فاضلاب سنقر شدم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا